۰
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵
یادداشت:

قاره سبز ناامن‌ترین اروپای دوران پس از جنگ جهانی

از یک سو عملیات های مخربانه در فرانسه ، ترکیه و بارها تهدیدات گروه های تکفیری بر کشور انگلستان نشان داده است که حامیان گروه های تروریستی ماری در آستین پرورانده اند که عاقبت زهر خود را بر بالین خود همان کشورها ریخته اند.
 قاره سبز ناامن‌ترین اروپای دوران پس از جنگ جهانی
به گزارش ندای هیرمند؛امروزه کشورهایی همچون عراق و سوریه نا امنی خود را از چشم حمایت های کشورهای استکباری از گروه های تروریستی داعش می بینند که سرانجام این حمایت ها کشته شدن هزاران مردم بی گناه بود.
عملکرد داعش در این کشور ها به گونه ای است که همه چیز بر طبق خواسته های آمریکا و اسرائیل پیش برود به طوری که بتوانند با خشن جلوه دادن اسلام در این کشورها اسلام هراسی را گسترش دهند.
گروه های تروریستی امروزه به درجه ای از باور رسیده اند که گمان می برند می توانند کشور گشایی داشته باشد و عملیات های وحشیانه خود را در هر کشوری انجام دهند، بدین ترتیب بارها مشاهده شده است که در کشور اروپایی همچون فرانسه عملیات های مخربانه ای انجام داده اند.
از یک سو عملیات های مخربانه در فرانسه ، ترکیه و بارها تهدیدات آنها بر کشور انگلستان نشان داده است که حامیان گروه های تروریستی ماری در آستین پرورانده اند که عاقبت زهر خود را بر بالین خود همان کشورها ریخته اند.
داعش و النصره به عنوان دو نماد اصلی گروههای تروریستی و تکفیری، هر دو طی سالهای اخیر مورد حمایت فرانسه قرار داشته اند. از این رو دستگاههای امنیتی فرانسه با عواقب و تبعات سیاستهای امنیتی و بین المللی خود دست و پنجه نرم می کنند.
در این بین نیز کشور  مقتدری همچون ایران با کمک های خیر خواهانه وارد می شود و از کشت و کشتار وحشیانه داعشیان جلوگیری می کند که این خود نیز به مزاق بعضی کشورها خوش نیامده و همچنان با این کمک ها مخالفت می کنند.
عربستان سعودی که به ظاهر نام اسلام را یدک می کشد نیز با حس پدرانه ای که به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس پیدا کرده است  وارد این کشورها شده و به ادامه راه داعشیان در دیگر کشورها می پردازد.
نکته عجیبی نیز که این روزها بر سر زبان ها افتاده حذف نام عربستان از  لیست سیاه کشتار کودکان یمنی از سوی سازمان ملل است  همان سازمانی که پس از هشت سال جنگ تحمیلی قعطنامه ی آتش بس و صلح را به دو کشور ارائه داد .
با این حال علی رغم اینکه رهبر انقلاب اسلامی ایران بارها پیشبینی کرده بودند که گروه های تکفیری در آینده به سوی خودشان باز میگردند این روزها شاهد همین مسئله در کشورهای اروپایی هستیم.
مسئله ای که بارها با تهدیدات داعش آغاز می شود و رعب و وحشت بسیاری در اروپا به راه انداخته است، کشورهایی که حامیان تروریست بودند امروز نمی توانند حتی از مردم خود در مقابل همان گروه ها محافظت کنند.
کد مطلب: 424182
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی