۰
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۸

پیروزی مقتدرانه مکزیک مقابل اروگوئه

تیم ملی مکزیک موفق شد دقایقی پیش در ورزشگاه فنیکس ایالت آریزونا، 3-1 اروگوئه را شکست دهد و گاه اول را مستحکم بردارد.
مکزیک
مکزیک
به گزارش ندای هیرمند به نقل از "ورزش سه"،‌ در حالی که انتظار دیداری نسبتا هجومی و پایاپای از سوی دو تیم می‌رفت، این مکزیک بود که در نهایت توانست بر حریف غالب شده و با اختلاف دو گل آنها را شکست دهد.

در همان ابتدای بازی،‌گل به خودی پریرا باعث شد تا مکزیک از حریف خود پیش بیفتد و بازی را با برتری آغاز کند. در ادامه و پیش از پایان نیمه اول، وسینو،‌ هافبک اروگوئه با کارت زرد دوم روبرو شد و از زمین مسابقه اخراج شد که زمینه ساز اصلی شکست امشب اروگوئه،‌ همین اخراج بود. اندکی بعد دیگو گودین موفق شد کار را به تساوی کشانده و نتیجه را 1-1 کند ولی مکزیک دست بردار نبود.

رافائل مارکز، کاپیتان مکزیک در دقیقه 85 گل دوم تیمش را به ثمر رساند و پس از او هررا در وقت‌های تلف شده گل سوم را وارد دروازه اروگوئه کرد تا یکی از مدعیان قهرمانی، شروع ضعیفی در رقابت ها داشته باشد و از سویی دیگر مکزیک خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کند. دریافت گل در دقایق پایانی، فرصتی برای جبران  به اروگوئه نداد و آنها مجبور به قبول شکست شدند.
کد مطلب: 424083
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی