۰
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱

افتتاح دبستان هفت کلاسه در روستای پیران شهرستان هیرمند

دبستان هفت کلاسه دکتر علی اکبر نائب هاشمی در روستای پیران  شهرستان هیرمند توسط خانواده نائب هاشمی افتتاح شد.
خیرین
خیرین
به گزارش ندای هیرمند؛ دبستان هفت کلاسه دکتر علی اکبر نائب هاشمی در روستای پیران  شهرستان هیرمند توسط خانواده نائب هاشمی افتتاح شد.
حمید سارانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان هیرمند گفت: مدرسه دکتر علی اکبر نائب هاشمی با همکاری خانواده هاشمی و همچنین اداره نوسازی مدارس به بهره برداری رسید.
وی افزود : دبستان نائب هاشمی که دارای هفت کلاس درسی است در روستای پیران شهرستان هیرمند افتتاح شده تا کودکان و نوجوانان این روستا از نعمت یک مدرسه با امکانات خوب و عالی بهره مند شوند.
سارانی بیان داشت : خانواده نائب هاشمی که در انگلستان زندگی میکنند از جمله خیرین محترمی است که در طی سال ها توانسته اند به یاری کودکان مناطق محروم بشتابند در همین راستا نیز کمک هزینه ای بالغ بر 500 ملیون تومان در جهت ساخت این دبستان اهدا کرده اند.
رئیس آموزش و پرورش هیرمند اظهار داشت : از همت ،برنامه‌ریزی،تلاش وهمکاري تمامی همکاران محترم مدارس (علی آکبر هاشمی)شهید باهنر و شهید بهشتی و همکاران پر تلاش اداری درخصوص افتتاح مدرسه  اقاي دکترهاشمي ومشايعت و استقبال خیرین محترم و مهمانان ارجمند بی نهایت سپاسگزارم.
 

 

 

کد مطلب: 423885
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی