۰
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
امام جمعه هیرمند:

عزت و افتخار امروز ما، مدیون شهداء گرانقدر است

حجت الاسلام گزمه گفت:هر چه ما امروز داریم به برکت خون شهداء و همچنین صبوری خانواده هایی است که با الگو گرفتن راه حضرت فاطمه(س) فرندان خود را تقدیم اسلام کردند.
امام جمعه
امام جمعه
به گزارش ندای هیرمند ؛ حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در مراسم یادواره شهداء گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر جایی که به مردم خدمت کنیم ارزشمند بوده و خیر و برکت برای آخرت وی در راه است.
وی افزود: شهداء در دین مبین اسلام از جایگاه یسار بالیی برخورد هستند به طوری که شهدا با خداوند در آخرت محشور میشوند و هیچ چیز ار این مقام بالاتر نیست.
امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: خانواده شهداء نیز از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند زیرا پدر و مادرهایی که فرزندان خود را تربیت کردند و آنها را برای دفاع از اسلام تقدیم خاک مقدس کشور نموده اند.
حجت الاسلام گزمه اظهار داشت: هر چه ما امروز داریم به برکت خون شهداء و همچنین صبوری خانواده هایی است که با الگو گرفتن راه حضرت فاطمه(س) فرندان خود را تقدیم  اسلام کردند.
وی تصریح کرد: جانبازان جنگ تحمیلی یادگار شهدا هستند و امروزه ما هرچه داریم باید به کار گیریم تا به این قشر عزیز از جامعه خدمت کنیم.
امام جمعه هیرمند خاطر نشان کرد: عزت و افتخار امروز  ما مدیون شهداء ی گرانقدر  دفاع مقدس است و وظیفه ی ما خدمت رسانی به خانواده های این عزیزان می باشد و اگر دراین زمینه کوتاهی  کنیم در روز قیامت نمیتوانیم پاسخگو خون شهداء گرانقدر باشیم.
 
کد مطلب: 423473
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی