۰
جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۶
ندای هیرمند گزارش می دهد:

از صندوق های سیار اخذ رای برای مرزبانان تا ۳ هزار رای اولی در شهر مرزی هیرمند

تفاوت انتخابات 94 با سال های گذشته در شهرستان هیرمند، احداث شعبه اخذ رای ویژه ی خواهران است که این شعبه در شهر دوست محمد در دبستان نرجس پیش بینی شده است.
انتخابات
انتخابات
شهرستان هیرمند دارای دو بخش مرکزی و قرقری است و دارای 385 روستا می باشد که جمعیتی بالغ بر 70 هزار نفر را شامل می شود.
 این شهرستان در نقطه ی صفر مرزی قرار دارد و داری 110 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان و با دو ولایت فراه و نیمروز افغانستان هم مرز می باشد، مردم هیرمند همیشه با حضور گسترده ی خودشان در تمامی عرصه ها اتحاد و همبستگی شان را به دشمنان انقلاب ثابت کرده اند و امروز هم با حضور گسترده ی مردم در انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ این شهرستان رقم خواهد خورد.
در شهرستان هیرمند برای برگزاری دو انتخابات مهم  مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تمامی برنامه ریزی ها انجام شده و در همین راستا در این شهرستان 56 شعبه اخذ رای و 112 صندوق برای این دو انتخابات پیش بینی شده که از این تعداد 41 شعبه اخذ رای در بخش مرکزی و پانزده شعبه ی اخذ رای در بخش قرقری قرار دارد و از مجموع این تعداد 13 شعبه بصورت ثابت می باشد.
تفاوت انتخابات 94 با سال های گذشته در شهرستان هیرمند، احداث شعبه اخذ رای ویژه ی خواهران است که این شعبه در شهر دوست محمد در دبستان نرجس پیش بینی شده است.
گفتنی است که حدود 43 هزار و پانصد نفر واجدین شرایط رای دادن هستند و تعداد رای اولی های شهرستان 3029 نفر می باشد، با توجه به اهمیت انتخابات در سراسر کشور تمامی برنامه ریزی ها برای اخذ تمامی آراء مردم صورت گرفته به طوری که حتی برای پاسگاه ها و برجک های مرزی شهرستان هم دو صندوق سیار در نظر گرفته شده تا آراء نیروهای مرزبانی که در مرزها در حال پاسداری از حریم این کشور هستند نیز اخذ گردد.
900 نفر در برگزاری انتخابات شهرستان هیرمند همکاری دارند که در حال حاضر آموزش‌های لازم به تمامی عوامل اجرایی انتخابات داده شده است و آمادگی کامل در تمامی زمینه ها برای برگزاری انتخابات وجود دارد.
با توجه به اهمیت انتخابات امسال همه دست اندرکاران و مجریان انتخابات در این شهرستان با جدیت و تلاش زمینه و بستر لازم را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم خواهند کرد.
لازم به ذکر است که آغاز رای گیری در شهرستان هیرمند همزمان در سراسر کشور راس ساعت 8 صبح امروز شروع شده است و تمامی شعبات اخذ رای فعالیت خود را آغاز نموده اند.
کد مطلب: 423352
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی