۰
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف بیش از 600 کیلوگرم مواد مخدر در مرز سراوان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 600 کیلوگرم مواد مخدر در مرز سراوان خبر داد.
تریاک
تریاک
به گزارش ندای هیرمند به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، رهام‎بخش حبیبی اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی خود از قصد یک باند قاچاق مواد مخدر برای انتقال محموله به داخل کشور آگاه شدند و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به پوشش منطقه پرداختند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان که قصد داشتند به وسیله چهار دستگاه خودروی وانت تویوتا مواد مخدر مذکور را وارد کشور کنند با واکنش به موقع مرزداران، خود را در تنگنا و محاصره نیروهای عملیاتی مرزبانی دیدند و اقدام به تیراندازی به سوی آنان کردند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: آتش پر حجم ماموران و اقتدار و رشادت کارکنان سبب یأس و شکست قاچاقچیان شد و سرانجام مرزداران توانستند ضمن توقیف چهار دستگاه خودروی مذکور سه نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند.
سردار حبیبی بیان کرد: مرزداران در این عملیات توانستند 232 کیلو و 200 گرم تریاک و 390 کیلو و 200 گرم حشیش کشف کنند.
وی در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب ماموران انتظامی شهرستان سراوان و مرزنشینان غیور و خونگرم جنوب سیستان و بلوچستان در مبارزه با این بلای خانمان‌سوز خاطرنشان کرد: مرزداران منسجم‌تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می‎پردازند و اجازه کوچکترین تخلفی را به سوداگران مرگ نخواهند داد.
کد مطلب: 423277
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی