۰
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۷

برخورد دو دستگاه خودرو سواری در نزدیکی تبریز 3 فوتی و 2 مصدوم بر‌جای گذاشت+ عکس

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد دو خودرو سواری پژو و ال نود در کیلومتر 10 جاده خواجه - اهر، سه راهی شاملو، مصدومیت 2 نفر و فوت 3 نفر را بدنبال داشت
تصادف
تصادف
به گزارش ندای هیرمند به نقل از فارس ، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: ظهر امروز سه‌شنبه بیستم ساعت 13:10 مورد تصادف دو خودرو پژو و ال نود در کیلومتر 10 جاده خواجه -اهر، سه راهی شاملو به اپراتوری فوریت‌های پزشکی هریس اعلام شد.
وی ادامه داد: پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی خواجه و شیخ رجب، به محل اعزام شدند و تکنسین‌های اورژانس 115 پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، دو مصدوم را به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال دادند و خبر فوت دو زن و یک مرد را نیز اعلام کردند.
حسینقلی‌زاده گفت: در تماس با اورژانس 115 و اعلام موارد حوادث بیان دقیق محل حادثه و مسیر در جاده, از جمله لاین حادثه و تعداد مصدومین بسیار مهم است، تا نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس 115 و نسبت به تعداد مصدومان اعزام شود.




 
کد مطلب: 423166
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی