۰
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۴
نماينده ولي فقيه در سپاه شهرستان هيرمند:

یکی از علت های مهم انقلاب، قیام در راه خدا می باشد

حجت الاسلام حمید نمازی گفت:امام خمینی (ره)در گام های نخستین انقلاب فرمودند من شما را به یک حقیقت اندرز می دهم که برای خدا قیام کنید.
نمازی
نمازی
به گزارش ندای هیرمند؛ یادوار شهداء خواهران با حضور فرماندار،امام جمعه،خانواده شهداء و مسئولین شهرستان هیرمند در مصلی الغدیر برگزار گردید.
حجت الاسلام حمید نمازی نماينده ولي فقيه در سپاه شهرستان هيرمندگفت:صحبت کردن از شهید جز از قرآن و روایات معصومین بسیار دشوار است،باید بدانیم خداوند از شهدا چه توصیفی کرده اند.
وی افزود: بدون تردید هر پدیده ای که در دنیای پیرامون ما اتفاق افتد علتی دارد،انقلاب اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.
نمازی: یکی از علت های مهم انقلاب قیام در راه خدا می باشد،که امام در گام های نخستین انقلاب فرمودند من شما را به یک حقیقت اندرز می دهم که برای خدا قیام کنید.
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان هیرمند: انگیزه امام(ره) از این قیام کسب خشنودی خدا و ائمه معصومین بوده و مسلماً کار برای خدا باشد چه انسان در ظاهر شکست بخورد و کشته بشود هم پیروزی محسوب می شود.
وی بیان داشت: ایمان و عقیده ای که رزمندگان و انقلابیون دنبال می کرده اند یکی دیگر از علت های قیام امام خمینی (ره) و انقلابیون بوده است همانطور که در دفاع مقدس با ایمان توانستند جنگ تحمیلی را با پیروزی پشت سر بگذرانند.
نمازی اظهار داشت: اگر دین خدا و رسولش را یاری کنیم قطعا به سعادت واقعی خواهم رسید، همانطور که امروز مقام معظم رهبری مسیر امام (ره) را ادامه می دهند و در صحنه های مختلف سیاسی ملت را یاری کرده و دشمن را نابود ساخته است. 
کد مطلب: 423156

Iran, Islamic Republic of
مگه مذاکرات خواب خرسه که هی ادامه پیدا کنه؟ حق ما رو بدید بریم پی کارمون دیگه کثافطا
راه
Iran, Islamic Republic of
شما راحت باشید ما تا پایان این دوسال انتظار تمدید رو داریم...
آرین پ
Iran, Islamic Republic of
باز دارین چی جاساز می کنین .... اینقدر کشش بدین تا دوره ریاست جمهوری جدید ایران بیاد و دوباره امتیاز بگیرین. آخه غیر از حاج حسن کی براتون امتیاز میاره...!؟؟
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی