۰
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
فرماندار هیرمند:

امروز جوانان  باید با پیشرفت در تحصیل نگه دار این انقلاب ارزشمند باشند 

محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند گفت:با پیروزی انقلاب اسلامی ایران توانستیم شیطان بزرگ یعنی آمریکا را به بیرون برهانیم و لانه جاسوس آن را در کشور تسخیر نماییم.
پیری
پیری
به گزارش ندای هیرمند؛محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در مراسم زنگ انقلاب ضمن گرامی داشت دهه فجرگفت: در دوران ظالمانه طاغوت نظام ارباب و رعیتی به وجود آمده بود که بسیاری از افراد آن زمان را رنجیده خاطر می کرد و ارباب ها بی شک رفتار نا مناسبی را با افراد زیر دست خود داشته اند.
وی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را برگشت هویت ملی به افراد دانست و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران توانستیم شیطان بزرگ یعنی آمریکا را به بیرون برهانیم و لانه جاسوس آن را در کشور تسخیر نماییم.
پیری بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران کشور های غربی نگاه خاصی به نظام دارند زیرا به خوبی می دانند که  ایرانی یعنی استقامت در برابر تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و دیگر کشورهای دشمنان اسلام،آنها واژه ایرانی را با نام استقلال و آزادی میشناسند.
فرماندار شهرستان هیرمند تاکید کرد: امروز جوانان ما نیز باید با تحصیلات و پیشرفت در تحصیل نگه دار این انقلاب ارزشمند باشند زیرا هرچه قله های  علم و دانش را فتح کنیم سربلندی نظام جمهوری اسلامی نیز افزایش میابد.
وی اظهار داشت: دانش آموزان ما باید در کنار علم و دانش ارزش های اسلام را همانند حجاب و عفاف حفظ نمایند زیرا این جامعه بر پایه هزاران خون شهید و جانباز نهادینه شده است که سال ها در حفظ ارزش های اسلام در جبهه حق علیه باطل دفاع نموده اند.
کد مطلب: 423086
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی