۰
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۳
سردار معروفی در جمع بسیجیان هیرمند:

بسییج یک فرهنگ و یک تفکر است/امروزه ابر قدرت های جهان سر تعظیم به سوی نظام جمهوری اسلامی ایران فرود آورده اند

فرمانده سپاه سلمان استان اظهار داشت: وجود بسیج مستعضفین با 23 ملیون جمعیت و بیش از 3 هزار گردان سازمانی شده توده ای عظیم پر کار و کم توقعی است که امروز آماده جان فشانی در ادامه راه آرمان های امام (ره) هستند.
جج
جج

به گزارش ندای هیرمند؛سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  به جهت بازدید  از طرح های اقتصاد مقاومتی  و گردان های بیت المقدس شهرستان هیرمند ظهر امروز وارد این شهرستان شد.
 

سردار معروفی در جمع بسیجیان گردان های بیت المقدس شهرستان هیرمند گفت: حضور اقشار مختلف بسیجیان چه شیعه و سنی نشانه معرفت و بصیرت بین آحاد بسیجیان است.
 

فرمانده سپاه سلمان بسیجیان را مدافع آرمان های انقلاب دانست و افزود: امروزه  نظام جمهوری اسلامی ایران از قدرت بالایی برخوردار است و این مسئله را دشمنان اسلام به خوبی درک کرده اند.
 

وی ادامه داد: در سال های قبل از انقلاب در عرصه پزشکی کمتر از 10 هزار نفر  در نظام پزشکی مشغول خدمات رسانی به مردم بوده اند اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی بیش از 200 هزار نفر از بهترین متخصص های پزشکی در کشور حضور دارند.
 

سردار معروفی با بیان اینکه امروزه دانشمندان هسته ای کشور از قشر جوان جامعه می باشند تصریح کرد: در بحث انقلاب اسلامی نیز این جوانان بودند که با آرمان های امام راحل(ره) انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را پدیدار ساختند، و حال دشمن این قدرت را پذیرفته است و حتی با محاصره اقتصادی در سال های اخیر  امروزه شاهد آن هستیم که سره تعظیم به سوی ما فرود آورده اند.
 

وی بیان داشت: در هیچ کشوری دو ارگان نظامی مسلح وجود ندارد اما در ایران اسلامی ارتش در کنار سپاه پاسدارن تحت امر رهبر معظم انقلاب، اجرای ماموریت کرده و از حیثیت مردم  خود دفاع می کنند.
 

فرمانده سپاه سلمان استان اظهار داشت: وجود بسیج مستعضفین با 23 ملیون جمعیت و بیش از 3 هزار گردان  سازمانی شده توده ای عظیم پر کار و کم توقعی است که امروز آماده جان فشانی در ادامه راه آرمان های امام (ره) هستند.
 

  وی افزود: بسییج یک فرهنگ و یک تفکر  است ، امروزه همه جهان با تفکر بسیجی انگشت به دهان مانده اند زیرا این تفکر بسیجی است که کشور عراق ، سوریه و لبنان را از سقوط نجات داده و با قدرت در مقابله استکبار جهانی ایستادگی کرده است.
 

این مقام مسئول اذعان داشت: قابلیت بعدی بسیج را می توان تیز بینی و بصیرت مردم ایران نام برد، ملت ما در هر کجا که منافع مشترک آنها در خطر باشد یک حرف خواهند زند همانطور که در در دفاع مقدس و فتنه 88 ثابت کردند، دشمن در هر کجا که حرف از نفوذ بزند مردم  بسیجی ایران با اتحاد و یکپارچگی اجازه چنین کاری را نخواهند داد.
 

سردار معروفی با بیان اینکه امروز ملت ایران متمایز از دیگر ملت هاست گفت: اکنون شاهد آن هستیم که آمریکا که خود را ابر قدرت جهان میداند در خصوص مذاکره با ایران اسلامی لحظه شماری می کند، زیرا به خوبی میداند که ملت ایران به برکت رهبری و ولایت فقیه به عظمت و بزرگی خاصی تبدیل شده است.
 

وی خاطر نشان کرد:گروه تکفیری داعش امروزه سعی در تخریب اسلام ناب محمدی دارد و ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی از اهداف شوم این گروه تکفیری می باشد،راهبرد بعدی دشمن جنگ نرم است، امروزه دشمن به دنبال تصرف زمین نیست دنبال تصرف عقل و تمایلات است ،زیرا با تغییر رفتار اراده  و شجاعت نیز تغییر خواهد کرد، دشمن با شگرد های خاص خود امروزه به جان جوانان ما افتاده است و کانون خانواده ها را هدف قرار داده است.
 

سردار معروفی اولین راه مقابله با اهداف شوم دشمنان اسلام را  توسل به قرآن و دستورات الهی دانست و بیان داشت: همانطور که توکل به خدا رمز موفقیت در پیروزی انقلاب اسلامی  بود امروزه نیز پیروی از دستورات دینی و پیامبر عظیم الشان اسلام از نفوذ دشمن در تفکرات جوانان ما جلوگیری خواهد کرد زیرا آنچه که انسان را مستحکم در برابر اهداف شیطانی استکبار می کند توکل بر خدای متعال است. 
 
کد مطلب: 422815
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی