۰
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۷
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

ظاهر دانشجویان نباید مروج فرهنگ وارداتی غرب باشد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دانشجویان باید علاوه بر توجه به درس، توجه به معنویت، ظاهرشان نیز نماد دینی و اسلامی داشته باشد.
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی
به گزارش ندای هیرمند به نقل از فارس، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در نشست با دانشجویان دانشگاه آزاد زاهدان در مسجد جامع زاهدان، اظهار کرد: دانشجویان باید علاوه بر توجه به درس، توجه به معنویت، ظاهرشان نیز نماد دینی و اسلامی داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دانشجو امید امروز و کارگزار فردای کشور است، افزود: روز دانشجو جنبش دانشجویی طلیعه جداگانه و مستقلی است و با دیگر طلیعه‎های قبل از انقلاب متفاوت بوده و بسیار مهم و ارزشمند است.
وی ادامه داد: امروز از جامعه دانشجویی انتظار داریم عزیزان دانشجو هم در عرضه معنویت، علم، اخلاق در پوشش و نمایش و کنش و همه چیز بتوانند فرهنگ ملی و دینی را به نمایش بگذارند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: نباید مروج فرهنگ غلط غرب و بیگانه‌گان باشیم، استفاده از فرهنگ درست آنها در علم و دانش را باید از آنها یاد بگیریم و در بین جامعه نهادینه کنیم.
سلیمانی تاکید کرد: ظاهر دانشجویان نباید مروج فرهنگ وارداتی غرب باشد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: امروز باید سعی کنیم ارتباط با مراکز علمی شان را حفظ کنیم و اما غذای مسموم آنها را و آنچه خودشان سرشان به سنگ خورد در مورد آن که آزادی بی‌حد و اندازه است، به عنوان تحفه به ما تزریق نکنند.
کد مطلب: 422388
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی