۰
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱
با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)

کارمند راه و شهرسازی زاهدان از چنگال آدم ربایان آزاد شد

کارمند راه و شهرسازی زاهدان که توسط افراد مسلح گروگان گرفته شده بود آزاد شد.
سرباز
سرباز
به گزارش ندای یهرمند به نقل از  عصرهامون، امین اسماعیلی کارمند راه و شهرسازی زاهدان که چندی پیش توسط افرادی ناشناس در حین کار ربوده شده بود با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) آزاد شد.
در این خصوص مجتبی خانجانی فرماندار زاهدان گفت: محمد‌امین اسماعیلی مهندس راه و شهرسازی زاهدان که چهار روز قبل توسط افراد مسلح به گروگان گرفته شده بود توسط نیروهای امنیتی استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
وی گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی استان و سران و طوایف و بزرگان منطقه کورین محمد امین اسماعیلی کارمند راه و شهرسازی زاهدان صحیح و سالم به آغوش خانواده خود بازگشت.
گفتنی است: محمد امین اسماعیلی کارمند راه و شهرسازی در حین انجام وظیفه پس از تخلیه قیر به منظور انجام عملیات راه سازی روکش آسفالت در منطقه «روتک» از توابع شهرستان زاهدان در مسیر برگشت در فاصله 145 کیلومتری زاهدان در نزدیکی منطقه چاه احمد شهرستان خاش مورد حمله افراد مسلح قرار گرفته و ربوده شده بود.
کد مطلب: 422346
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی