۱
سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰

نشست مردمی با محوریت طرح رزاق

نشست مردمی با محوریت طرح رزاق برگزاری جلسه طرح رزاق در مصلی الغدیر زهک با حضور امام جمعه معزز شهرستان حاج آقا پوراندخت و جمعی از ریش سفیدان ، اهالی و اعضای شورای روستاها و شهرستان زهک انجام شد .
نشست مردمی با محوریت طرح رزاق
نشست مردمی با محوریت طرح رزاق برگزاری جلسه طرح رزاق در مصلی الغدیر زهک با حضور امام جمعه معزز شهرستان حاج آقا پوراندخت و جمعی از ریش سفیدان ، اهالی و اعضای شورای روستاها و شهرستان زهک انجام شد . در ابتدای جلسه امام جمعه شهرستان حاج آقا پوراندخت ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی و قبولی عزاداری حاضرین : بیان کردند بنده و دیگر بزرگوارن به فرمایشات شما گوش می‌دهیم تا در پایان به راهکار مناسب برسیم . که در این خصوص حاضرین چند نکته را بیان کردند: ✔️مرحله اول بجای راه اندازی یک گذار مرزی آن ام فقط در پل میلک چند تا گذر راه‌اندازی شود تا بجای اینکه مردم هر چند ماه یک بار نوبت برسه تا مردم منبع درآمد داشته باشن حداقل این فاصله رو به هفته یک یا دو بار کاهش با اضافه کردن گذرهای مرزی در نوار مرزی سیستان صورت گیرد. ✔️مرحله دوم سوخت را به صورت کارتی داخل کارت مرزی یا کارت بخصوص شارژ کنند یا مثل یک کارت مرزی باشد که هر چند خوانوار کارت خود را جمع کنند تا به تاجر یا دولت یا شخصی امین باشد که هماهنگ کنند با او که هر ماه درآمد از فروش سوخت را به حساب صاحب کارت واریز کند و آن شخص به واسته کارت اعضای خانوار مرزی کار کند و هزینه فروش سوخت را به صاحب کارت واریز کند یا همین کار رو دولت انجام بدهد. ✔️مرحله سوم نارضایتی مردن از مقدار سهمیه که ماهی یک بشکه است . ▪️در پایان جلسه امام جمعه معزز شهرستان با جمع بندی مطالب مطرح شده ، مصوب شد در این خصوص افزایش سهمیه و روش واریز هزینه مبلغ که از فروش سمیه سوخت مردم بدست می‌آید با فرماندار محترم مهندس دهمرده و فرمانده ارتش مستقر در نوار مرزی که مسئول انجام این طرح هستند جلسه انجام و مشکلات مردم مورد بررسی قرار گیرد که رضایت وبه نفع همه مردم باشد نه عده ی خاصی! در پایان تاکید داشتند که بنده با تمام وجود کنار مردم زهک و سیستان هستم و سعی میکنم و نمی‌گذارم در حق مردم کم لطفی شود و در آخر اشاره به اینکه ما جز خدمت به مردم وظیفه دیگری بر عهد نداریم .
کد مطلب: 430688
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی