۰
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰

مشکل خرابی جاده مزار سربند زهک

شهروندان زهکی از نامناسب بودن جاده مزار برج که خسارات مالی را برای خودروهای آنها به دنبال داشته ابراز گلایه کردند.
مشکل خرابی جاده مزار سربند زهک
گلایه شهروندان زهک از نامناسب بودن جاده مزار برج



شهروندان زهکی از نامناسب بودن جاده مزار برج که خسارات مالی را برای خودروهای آنها به دنبال داشته ابراز گلایه کردند.

به گزارش سفیر شرق، شهروندان زهک از خاکی بودن جاده مسیر مزار برج به شدت گلایه مند هستند و خواستار آسفالت شدن این جاده شدند.

نبود آسفالت در این محور مشکلات فراوانی را برای ساکنین این شهر به وجود آورده و هنگام طوفان این مشکلات چند برابر شده و امکان تردد در جاده وجود ندارد.

شهروندان زهکی مشکل این محور را با فرماندار جدید شهر در میان گذاشتند و با توجه به اینکه وی فردی پیگیر است روزنه امید در دل اهالی این منطقه به وجود آمد‌.


میری یکی از شهروندان زهکی به خبرنگار ما گفت: خاکی بودن جاده مزار برج سربند سالیان سال است که باعث بروز حادثه برای ساکنین این منطقه شده است و تردد را برای شهروندان با مشکل مواجه کرده است.

  وی افزود: سختی رفت و آمد در مسیر زهک_ مزار برج پس از طوفان شن نیز چند بار می شود به طوری که جاده با ماسه و ریگ پوشانده می شود و امکان تردد وجود ندارد.

این شهروند زهکی ضمن انتقاد از مسئولین مربوطه که تا کنون برای رفع مشکل آسفالت این مسیر اقدامی انجام نداده اند، گفت: اختلاف نظر بین شهرداری زهک و اداره آب و فاضلاب وجود دارد که باعث شده مشکل آسفالت جاده پس از سال ها همچنان به قوت خود باقی بماند.

میری خاطرنشان کرد:  علاوه بر اینکه این محور خساراتی را برای شهروندان به دنبال داشته مانع از سله رحم که در اسلام به آن تاکید فراوان شده، شده است که از متولیان امر انتظار می رود برای رفع این مشکل اهتمام ویژه داشته باشند.
کد مطلب: 430655
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی