۰
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰

خاموشی دیگر مهمان مردم زهک نخواهد شد

با تلاش پرسنل اداره برق شهرستان زهک خاموشی به کمترین میزان ممکن رسیده است.
خاموشی دیگر مهمان مردم زهک نخواهد شد

. با تلاش پرسنل اداره برق شهرستان زهک خاموشی به کمترین میزان ممکن رسیده است
. سرپرست  فرماندار ی زهک در جلسه ای با مدیر و کارکنان اداره برق این شهرستان گفت : مسئولین دستگاه ها ی اجرایی در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان تلاش مضاعف نمایند و در جهت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع ، جلب رضایت و پاسخگویی مطلوب به مطالبات به حق مردم را از اولویتهای کاری آنان دانست.
. وی همچنین در خصوص توسعه زیرساخت ها، افزایش ولتاژ برق و تامین برق پایدار ، تسریع در واگذاری ملزومات مشترکین جدید و روشنایی سطح معابر شهرستان .
 دهمرده سرپرست فرمانداری زهک همچنین در دیدار روسای ادارات اداره آب و فاضلاب و امور آب این شهرستان بر مدیریت صحیح منابع آبی و کنترل میزان مصرف تاکید نموده و افزود : با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و افزایش دمای هوا و همچنین نیاز اساسی مردم به آب ضروریست که با مدیریت صحیح و اصولی و نیز همکاری و اعمال صرفه جویی توسط مشترکین و مردم عزیز انشاالله شرایطی فراهم شود که تابستان را با کمترین میزان قطعی شبکه و ایجاد مشکلات وابسته به آن طی نماییم.
کد مطلب: 430651
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی