۰
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰

🔸️خودروی حامل روغن خوراکی قاچاق در زهک متوقف شد🔸️

🔸️خودروی حامل روغن خوراکی قاچاق در زهک متوقف شد🔸️ فرمانده انتظامی شهرستان زهک از کشف محموله روغن خوراکی قاچاق به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت : مأموران در این زمينه يك خودرو توقیف و يك متهم دستگیر کردند.
🔸️خودروی حامل روغن خوراکی قاچاق در زهک متوقف شد🔸️
🔸️خودروی حامل روغن خوراکی قاچاق در زهک متوقف شد🔸️
فرمانده انتظامی شهرستان زهک سرهنگ " حمید نوری " اظهار داشت : مأموران انتظامی شهرستان " زهک " در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارزاق عمومی ، به یک دستگاه کامیون یخچال دار مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند . 
وی افزود : ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، تعداد ۴۱ کارتن ( ۱۰۵۰ عدد ۸۱۰ گرمی ) روغن خوراکی قاچاق کشف نمودند که بنا برنظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شد .
فرمانده انتظامی شهرستان زهک بیان داشت : مأموران در این زمینه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد . 
سرهنگ نوری در پایان با اشاره به تلاش بی وقفه پلیس در زمینه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و احتکار کنندگان مواد غذایی خاطر نشان کرد : شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را جهت بررسی و پیگیری از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند .
کد مطلب: 430650
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی