۰
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰

▫️کشف ۲۰۰ کارتن ماکارانی احتکارشده در زهک▫️

▫️کشف ۲۰۰ کارتن ماکارانی احتکارشده در زهک▫️ فرمانده انتظامی شهرستان زهک از کشف ۲۰۰ کارتن ماکارانی احتکاری در بازرسی از یک منزل(انبار) در شهرستان زهک داد .
▫️کشف ۲۰۰ کارتن ماکارانی احتکارشده در زهک▫️
فرمانده انتظامی شهرستان زهک سرهنگ "حمید نوری" در تشریح این خبر بیان داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی ماکارانی در منزل(انبار) واقع در یکی از مناطق شهرستان زهک پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود : ماموران انتظامی پس از شناسایی محل نگهداری اقلام موردنظر و پس از هماهنگی با مقام قضائی ،  در بازرسی از این منزل ۲۰۰ کارتن ماکارانی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان زهک تصریح کرد : در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ نوری در پایان از شهروندان خواست : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و همچنین پیشگیری از احتکار اقلام موردنیاز توسط سودجویان ، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.
کد مطلب: 430648
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی