۰
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۰

✴انهدام باند سارقان سیم برق در زهک.

فرمانده انتظامی شهرستان " زهک " از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان سیم و کابل برق با ۶ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد
✴انهدام باند سارقان سیم برق در زهک.
فرمانده انتظامی شهرستان " زهک " از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان سیم و کابل برق با ۶ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
سرهنگ " حمید نوری " در تشریح این خبراظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و تجهیزات انتقال نیرو در شهرستان زهک که موجب اختلال در زندگی شهروندان شده بود موضوع با حساسیت ویژه ای از سوی مأموران انتظامی شهرستان پیگیری شد . 
وی افزود : مأموران وکارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با بررسی دقیق صحنه های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی ، ۳ نفر عاملان این سرقت ها را که به صورت باندی دست به این سرقت ها می زدندشناسایی و آن ها را در چند عملیات ضربتی دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان زهک تصریح کرد : در بازرسی از مخفیگاه های سارقان مقادیر زیادی اموال مسروقه ، شامل مقدار ۲۰۰ متر سیم و کابل برق و تجهیزات آب رسانی کشاورزی کشف شد . 
سرهنگ نوری بیان داشت : متهمان که پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق و تجهیزات آبرسانی کشاوری در سطح شهرستان اقرار کردند .
این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضانی از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس تقدیر و تاکید کرد : موفقیت پلیس در پیشگیری از جرائم نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان ها با پلیس است .
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند .
کد مطلب: 430641
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی