۰
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۳۴
🗣میثاق پایدار مردم انقلابی زهک با آرمان های انقلاب اسلامی .✅

🗣میثاق پایدار مردم انقلابی زهک با آرمان های انقلاب اسلامی .✅

🗣میثاق پایدار مردم انقلابی زهک با آرمان های انقلاب اسلامی .❇️ 🗣مردم بازهم آمدند با همان اراده‌ی قوی و همان تصویر بیاد ماندی، تصویری که از ابتدا نشان دهنده صلابت و شکوه ایران بود و هرسال این تصویر شکوهمندتر و پرصلابت‌تر شد، به‌طوری‌که دیگر هیچ کس جرات نمی کند به این تصویر نگاه شوم کند. آری بازهم آمدند.
🗣میثاق پایدار مردم انقلابی زهک با آرمان های انقلاب اسلامی .✅
🗣میثاق پایدار مردم انقلابی زهک با آرمان های انقلاب اسلامی .✅
🗣میثاق پایدار مردم انقلابی زهک با آرمان های انقلاب اسلامی .❇️

🗣مردم بازهم آمدند با همان اراده‌ی قوی و همان تصویر بیاد ماندی، تصویری که از ابتدا نشان دهنده صلابت و شکوه ایران بود و هرسال این تصویر شکوهمندتر و پرصلابت‌تر شد، به‌طوری‌که دیگر هیچ کس جرات نمی کند به این تصویر نگاه شوم کند. آری بازهم آمدند.❇️

به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه و چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم رژه خودرویی با حضور خانواده‌ها ومسئولین زهک از میدان قدس آغاز و تا مصلی الغدیر ادامه داشت وبا حضور خود برگ زرین دیگری را بر صفحه افتخارات کتاب انقلابحک کردند.
 مردم زهک مثل همیشه در همه این ٤٣ سال با حضور در راهپیمایی٢٢ بهمن ثابت کردند که پای انقلاب ایستاده اند. با وجود همهسختی‌ها و مشکلاتی که در این ٤٣ سال وجود داشت ازجمله مشکلات اقتصادی که در این سال‌ها بوده و سفره مردم را هر روزکوچکترکرده اما مردم عاشق شهرستان زهک بر آن عهدی که روز اول با امام راحل بستند ایستاده‌اند؛ و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب وایثار شهدا در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال به هر شکل و ترتیبی شرکت کردند؛ و با حضور خود نشان دادند که مشکلات اقتصادی،خشکسالی، کم‌کاری‌های مسئولین و... نمی‌تواند هیچ تاثیری در اراده و علاقه‌ی قلبی آن‌ها نسبت به خاک، شهدا، ولایت فقیه و... داشتهباشد و همچنان با تمام وجودشان حامی و پشتیبان ولایت وانقلاب هستند و خواهند بود.
فرماندار زهک در این مراسم با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن تجلی اداره ملت انقلابی ایران است، گفت: وجود این اراده مؤلفه‌ای مهم برایایستادگی در برابر دشمنان است.
مهندس اربابی با گرامیداشت این روز، یکی از برکات انقلاب را حضور در صحنه مردم، مشارکت و بینش بالای سیاسی آنان عنوان واظهار کرد: این ملت، از ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ تا امروز، هر ساله با آرمان‌های انقلاب، امام راحل، رهبری گرانقدر و شهیدان والامقاممیثاق می‌بندند.
فرماندار زهک اراده ملت انقلابی ایران را مؤلفه‌ای مهم در ایستادگی مقتدرانه در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان و پیروزی مقابل آن‌هااست.
اربابی با یادآوری اینکه پیروز میدان، همیشه مردم هستند که در شرایط مختلف همیشه در صحنه حضوری مؤثر دارند، گفت: ملت بافریادی رسا، به ولایت لبیک می‌گویند و به آرمان‌های انقلاب، راه امام، مکتب رهبری و شهدا پایبندند
کد مطلب: 430622
مرجع : سفیر شرق
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی