۰
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۷
​♦️نشست صمیمی جوانان با فرماندار محترم، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری زهک.♦️ ⬅️

​♦️نشست صمیمی جوانان با فرماندار محترم، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری زهک.♦️ ⬅️

​♦️نشست صمیمی جوانان با فرماندار محترم، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری زهک.♦️ ⬅️به گزارش روابط عمومی شهرداری زهک:جلسه هم اندیشی با حضور نمایندگان سازمان های مردم نهاد، خانه جوان و اعضای هیئت های ورزشی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان زهک برگزار شد.
​♦️نشست صمیمی جوانان با فرماندار محترم، اعضای  شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری زهک.♦️ ⬅️
​♦️نشست صمیمی جوانان با فرماندار محترم، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری زهک.♦️ ⬅️
♦️نشست صمیمی جوانان با فرماندار محترم، اعضای  شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری زهک.♦️
⬅️به گزارش روابط عمومی شهرداری زهک:جلسه هم اندیشی با حضور نمایندگان سازمان های مردم نهاد، خانه جوان  و اعضای هیئت های ورزشی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان زهک برگزار شد. 
◾در این نشست اعضای خانه جوان شهر زهک از خدمات دو ماه اخیر پرسنل شهرداری زهک با مدیریت دکتر سراوانی سرپرست شهرداری زهک که باعث تغییر و تحول شهر زهک شده است تقدیر و تشکر کردند.
▪️جوانان شهر زهک اقدامات اخیر شهرداری زهک را  کم نظیر دانستند و اعلام نمودند این اقدامات در این مدت کوتاه در جهت ایجاد میدان، پارک ها، بوستان ها ، زیرسازی و آسفالت و سایر خدمات شهرداری در حوزه‌های مختلف شهر زهک نوید بخش آینده ای روشن در تراز انقلاب دانستند.
⬅️در ادامه دکتر سراوانی افزود؛ در گام دوم انقلاب حضور جوانان در عرصه مدیریت اجرایی یک ضرورت است که رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای حفظ اله با تدابیر هوشمندانه در بیانیه گام دوم انقلاب این مهم را به آحاد جامعه ابلاغ نمودند. 
️◾وی ادامه داد؛ اقدامات انجام شده حاصل تلاش شبانه روزی و جهادی  همکاران در مجموعه شهرداری  بوده است و خوشحالیم خدمات ارائه شده رضایت مندی عمومی  شهروندان را در پی داشته و این ابراز لطف و تکریم شهروندان، علی الخصوص جوانان موجب تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در جهت افزایش کارایی در مجموعه شهرداری خواهد شد.
️▪️در پایان فرماندار زهک نیز اقدامات اخیر شهرداری زهک را بسیار مثبت ارزیابی کرد و از تلاشهای مجموعه شهرداری در خصوص  پیشرفت کیفی  شهر در مدت کوتاه تشکر و قدردانی نمودند.✅
کد مطلب: 430620
مرجع : روابط عمومی فرمانداری
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی