۰
شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۴
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی:

مردم به شایعات توجه نکنند/حفاری چاه آب های ژرف به پایان رسیده است

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به شایعات مطرح شده در خصوص چاه آب های ژرف توجه نکنند، زیرا این شایعات از سوی برخی از افرادی مطرح می شود که هیچگونه سواد و دانشی در خصوص این چاه ندارند.
مردم به شایعات توجه نکنند/حفاری چاه آب های ژرف به پایان رسیده است
حبیب الله دهمرده در گفت و گو با پایگاه خبری سفیر شرق گفت: چاه آب های ژرف برای اولین بار در خاورمیانه در سیستان حفر شد و این چاه به عنوان یک چاه مادر محسوب شده و خاک و آب آن مورد آزمایش قرار گرفته است.
 
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی افزود: کسانی که در خصوص این چاه دانش و مطالعه ای نداشته اند نمی توانند در مورد آن اظهار نظری نیز بکنند .
 
وی افزود : حتی اگر چاه یک متری نیز در حیاط منزل خود حفر کنید پس از اتمام کار ، باید وسایل حفاری را جمع آوری کرد و نمی توان تا پایان عمر دکل را بر روی چاه نگه داشت.
 
دهمرده تصریح کرد: چاه آب های ژرف در سیستان کشف شده است، و تمام آزمایشات بر روی این آب انجام ، و وجود آب در عمق زمین های سیستان را گواهی می دهد.
 
وی گفت: باید با کمک دولت یا بخش خصوصی چاه های دیگری با عمق بیشتر در سیستان حفاری کرد، زیرا با توجه به آزمایشات انجام شده ، آب در عمق زمین های منطقه وجود دارد.
 
دهمرده خاطرنشان کرد: حتی وزیر کشور نیز از این آب نوشیده است، و من بارها در شبکه های مختلف تلویزیونی اعلام کرده ام که چاه آب های ژرف در سیستان با موفقیت رو به رو است.
 
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این بین عده ای که بذر نا امیدی در دل مردم می کارند، این روزها شایعاتی مطرح می کنند که صحت ندارد.
 
وی گفت: مردم به شایعات مطرح شده در خصوص چاه آب های ژرف توجه نکنند، زیرا این شایعات از سوی برخی از افرادی مطرح می شود که هیچگونه سواد و دانشی در خصوص این چاه ندارند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 430021
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی