۰
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲

غیبت بازیکن کلیدی السد مقابل استقلال

مدافع السد در به خاطر آسیب‌دیدگی در دیدار برابر الغرافه دیدار حساس برابر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.
غیبت بازیکن کلیدی السد مقابل استقلال
به گزارش سفیر شرق؛ به نقل از الرای، تیم فوتبال السد در یکی از دیدارهای حساس هفته سوم لیگ ستارگان قطر به مصاف الغرافه رفت که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
این دیدار علاوه بر این که باعث شد تا السد دو امتیاز حساس را از  دست بدهد یک خبر بد دیگر هم برای هواداران این تیم داشت و آن آسیب‌دیدگی مدافع کلیدی این تیم است.
ابراهیم ماجد، مدافع السد در دیدار برابر الغرافه دچار کشیدگی عضله شد و دیدار حساس برابراستقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از  دست داد.
فریرا، سرمربی السد درباره آسیب‌دیدگی مدافع تیمش، گفت‌: آسیب‌دیدگی ابراهیم ماجد اتفاق بسیار بد و ناراحت کننده‌ای برای ما بود. دوست داشتم که بازی برابر الغرافه را واگذار می‌کردیم اما  ابراهیم ماجد مصدوم نمی‌شد.
او درباره دیدار برابر تیم فوتبال استقلال، اظهار کرد: از بازیکنان می‌خواهم که در دیدار برابر استقلال نهایت تمرکز خود را به کار بگیرند. ما باید از فرصت‌های که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم. حداقل می‌توانستیم در این دیدار  برابر تیم فوتبال الغرافه سه چهار گل به ثمر برسانیم. اصلا دوست ندارم که فرصت ها را به راحتی از  دست بدهیم. ما تنها چند جلسه است که تمرین می‌کنیم و هنوز به آمادگی لازم نرسیده‌ایم. قول می‌دهم که بازی به بازی بهتر شویم.
دیدار رفت دو تیم فوتبال استقلال و السد هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 429980
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی