حضور و حمایت اصحاب فرهنگ و هنر/مشکلات و دغدغه های هنرمندان

5 شهريور 1398 ساعت 19:04

نشست برخی از هنرمندان شهرستان زهک با معاونت هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد استان و هیئت همراه در هفته دولت برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ نشست صمیمیانه برخی هنرمندان شهرستان زهک برای رفع مشکلات حوزه هنری با حضور نصیر احمد ملازهی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زهک برگزار شد.
در ابتدای نشست هنرمندان از مشکلات و دغدغه ها و خواستار حمایت مسئولین شدند.



نصیر احمد ملازهی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زهک ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره ی شهدای دولت گفت: مشکلات و شرایط به آرامی حل می شوند بیشتر مشکلات هنرمندان به مشکلات اقتصادی و مالی ختم می شود اینکه هنرمند چگونه هنر خود را تبدیل به اقتصاد مداوم کند و درآمد ثابت به دست آورد یک فن است و یک روش دارد در هیچ جای دنیا بدون تولید کالا پول به دست نمی آید.



وی افزود: هنرمندان شاخصی در این شهرستان حضور دارند و داشته اند و شایسته است با برگزاری کارگاه های آموزشی و دانش افزایی و پرداخت وام به هنرمندان برای کارآفرینی در مسیر تعالی هنر این شهرستان گام بردارند 

ایشان با بیان اینکه تجهیزات و آموزش در تولید آثار جز ضروریات است گفت: آثار تولیدی هنرمندان زهک باید در نگاه عمومی نمود پیدا کند و این امر در مرحله ی اول بدون تلاش و پشتکار خود این قشر نمی شود.

معاون هنری اداره کل ارشاد اسلامی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یک ارگان اجرایی است و در مقابل اجرا و تولید آثار می تواند هنرمند را حمایت کند تا کارآفرینی کند و از هنر به اقتصاد برسد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 430296

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/report/430296/حضور-حمایت-اصحاب-فرهنگ-هنر-مشکلات-دغدغه-های-هنرمندان

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir