۱
سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴

حضور و حمایت اصحاب فرهنگ و هنر/مشکلات و دغدغه های هنرمندان

نشست برخی از هنرمندان شهرستان زهک با معاونت هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد استان و هیئت همراه در هفته دولت برگزار شد.
حضور و حمایت اصحاب فرهنگ و هنر/مشکلات و دغدغه های هنرمندان
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ نشست صمیمیانه برخی هنرمندان شهرستان زهک برای رفع مشکلات حوزه هنری با حضور نصیر احمد ملازهی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زهک برگزار شد.
در ابتدای نشست هنرمندان از مشکلات و دغدغه ها و خواستار حمایت مسئولین شدند.



نصیر احمد ملازهی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زهک ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره ی شهدای دولت گفت: مشکلات و شرایط به آرامی حل می شوند بیشتر مشکلات هنرمندان به مشکلات اقتصادی و مالی ختم می شود اینکه هنرمند چگونه هنر خود را تبدیل به اقتصاد مداوم کند و درآمد ثابت به دست آورد یک فن است و یک روش دارد در هیچ جای دنیا بدون تولید کالا پول به دست نمی آید.



وی افزود: هنرمندان شاخصی در این شهرستان حضور دارند و داشته اند و شایسته است با برگزاری کارگاه های آموزشی و دانش افزایی و پرداخت وام به هنرمندان برای کارآفرینی در مسیر تعالی هنر این شهرستان گام بردارند 

ایشان با بیان اینکه تجهیزات و آموزش در تولید آثار جز ضروریات است گفت: آثار تولیدی هنرمندان زهک باید در نگاه عمومی نمود پیدا کند و این امر در مرحله ی اول بدون تلاش و پشتکار خود این قشر نمی شود.

معاون هنری اداره کل ارشاد اسلامی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یک ارگان اجرایی است و در مقابل اجرا و تولید آثار می تواند هنرمند را حمایت کند تا کارآفرینی کند و از هنر به اقتصاد برسد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430296
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی