فرمانده ناحیه بسیج هیرمند:

بسیج خدمتگزار مردم است/فرهنگ بسیج در جامعه شکل گیرد

29 آبان 1395 ساعت 11:17

سرهنگ جواد رضایی در جمع اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: امروزه عملکرد بسیج به عنوان یک فرهنگ باید در جامعه شکل گیرد و به نسل های جوان آموزش داده شود.


به گزارش ندای هیرمند؛ سرهنگ جواد رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند در جمع اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: امروزه عملکرد بسیج به عنوان یک فرهنگ باید در جامعه شکل گیرد و به نسل های جوان آموزش داده شود.
وی افزود : در طول هفته بسیج افتتاح پایگاه های محلات و کانون های اقشار با حضور مسئولین برگزار خواهد شد که در این بین برگزاری نشست های روشنگری برای عموم با محوریت بسیج و خدمتگزار و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم بخشی از فعالیت های هفته بسیج خواهد بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هیرمند تصریح کرد: با توجه به اهمیت نشر فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی به همراه ارائه مشاوره کارآفرینان شهرستان در دستور کار قرار دارد.
سرهنگ پاسدار رضایی خاطر نشان کرد: اهمیت شهداء و گرامی داشت یاد و خاطره آن عزیزان در جمهوری اسلامی ایران همواره مورد احترام و مهم برشمرده شده است لذا غبار روبی و سرکشی از خانواده شهدای عزیز نیز در این هفته میتواند یاد و خاطره آنان را زنده نگه دارد.


کد مطلب: 425748

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/news/425748/بسیج-خدمتگزار-مردم-فرهنگ-جامعه-شکل-گیرد

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir