۰
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۷
فرمانده ناحیه بسیج هیرمند:

بسیج خدمتگزار مردم است/فرهنگ بسیج در جامعه شکل گیرد

سرهنگ جواد رضایی در جمع اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: امروزه عملکرد بسیج به عنوان یک فرهنگ باید در جامعه شکل گیرد و به نسل های جوان آموزش داده شود.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند؛ سرهنگ جواد رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند در جمع اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: امروزه عملکرد بسیج به عنوان یک فرهنگ باید در جامعه شکل گیرد و به نسل های جوان آموزش داده شود.
وی افزود : در طول هفته بسیج افتتاح پایگاه های محلات و کانون های اقشار با حضور مسئولین برگزار خواهد شد که در این بین برگزاری نشست های روشنگری برای عموم با محوریت بسیج و خدمتگزار و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم بخشی از فعالیت های هفته بسیج خواهد بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هیرمند تصریح کرد: با توجه به اهمیت نشر فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی به همراه ارائه مشاوره کارآفرینان شهرستان در دستور کار قرار دارد.
سرهنگ پاسدار رضایی خاطر نشان کرد: اهمیت شهداء و گرامی داشت یاد و خاطره آن عزیزان در جمهوری اسلامی ایران همواره مورد احترام و مهم برشمرده شده است لذا غبار روبی و سرکشی از خانواده شهدای عزیز نیز در این هفته میتواند یاد و خاطره آنان را زنده نگه دارد.
کد مطلب: 425748
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی