بانوان بسیجی در جبهه مقابله با کرونا؛

تولید روزانه 500 ماسک و دستکش با یک چرخ خیاطی در شهرستان"زهک"

31 فروردين 1399 ساعت 12:46

مریم ناروئی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) بخش جزینک شهرستان زهک واقع در منطقه سیستان گفت: گروه های جهادی این منطقه دوشادوش مدافعان سلامت در راه مبارزه با کرونا هستند.


مریم ناروئی در گفت وگو با سفیرشرق؛ از فعالیت گروه های جهادی بخش جزینک شهرستان زهک در راستای شکست ویروس کرونا خبر داد و افزود: بسیج همیشه در خط مقدم خدمت به مردم قرار داشته و بانوان بسیجی هم از این امر مستثنی نبوده به گونه ای که در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه ها یاری رسان رزمندگان بودند و امروز نیز یاری رسان مدافعان سلامت کشور برای مبارزه با این ویروس خطرناک هستند.


وی با توجه به فرامین رهبر انقلاب در راستای کمک مومنانه به افراد نیازمند و قشر آسیب دیده از ویروس کرونا ادامه داد: جهادگران بسیجی این منطقه با راه اندازی کارگاه تولیدی روزانه ۳۰۰ جفت دستکش پلاستیکی و ۲۰۰ ماسک تولید و دربین مردم شهر جزینک توزیع می کنند.



فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) بخش جزینک گفت: خواهران بسیجی این حوزه روزانه ساعت ۸ صبح الی۱۴ در این کارگاه حضور یافته و اقدام به دوخت و دوز ماسک و تهیه دستکش می کنند.

وی تصریح کرد: طی چند روز آینده با افزایش چرخ خیاطی تعداد ماسک و دستکش تولید شده افزایش خواهد یافت و در اختیار مناطق و مراکز بیشتری از شهرستان قرار می گیرد.

نارویی خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی و بسیجی از ابتدای ورود کرونا تاکنون فعالیت‌های مختلفی را با همکاری قرارگاه زیست محیطی سپاه زهک انجام داده و به کمک مردم و مدافعان سلامت آمدند که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 430429

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/interview/430429/تولید-روزانه-500-ماسک-دستکش-یک-چرخ-خیاطی-شهرستان-زهک

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir