۳
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۶
بانوان بسیجی در جبهه مقابله با کرونا؛

تولید روزانه 500 ماسک و دستکش با یک چرخ خیاطی در شهرستان"زهک"

مریم ناروئی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) بخش جزینک شهرستان زهک واقع در منطقه سیستان گفت: گروه های جهادی این منطقه دوشادوش مدافعان سلامت در راه مبارزه با کرونا هستند.
تولید روزانه 500 ماسک و دستکش با یک چرخ خیاطی در شهرستان"زهک"
مریم ناروئی در گفت وگو با سفیرشرق؛ از فعالیت گروه های جهادی بخش جزینک شهرستان زهک در راستای شکست ویروس کرونا خبر داد و افزود: بسیج همیشه در خط مقدم خدمت به مردم قرار داشته و بانوان بسیجی هم از این امر مستثنی نبوده به گونه ای که در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه ها یاری رسان رزمندگان بودند و امروز نیز یاری رسان مدافعان سلامت کشور برای مبارزه با این ویروس خطرناک هستند.


وی با توجه به فرامین رهبر انقلاب در راستای کمک مومنانه به افراد نیازمند و قشر آسیب دیده از ویروس کرونا ادامه داد: جهادگران بسیجی این منطقه با راه اندازی کارگاه تولیدی روزانه ۳۰۰ جفت دستکش پلاستیکی و ۲۰۰ ماسک تولید و دربین مردم شهر جزینک توزیع می کنند.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) بخش جزینک گفت: خواهران بسیجی این حوزه روزانه ساعت ۸ صبح الی۱۴ در این کارگاه حضور یافته و اقدام به دوخت و دوز ماسک و تهیه دستکش می کنند.

وی تصریح کرد: طی چند روز آینده با افزایش چرخ خیاطی تعداد ماسک و دستکش تولید شده افزایش خواهد یافت و در اختیار مناطق و مراکز بیشتری از شهرستان قرار می گیرد.

نارویی خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی و بسیجی از ابتدای ورود کرونا تاکنون فعالیت‌های مختلفی را با همکاری قرارگاه زیست محیطی سپاه زهک انجام داده و به کمک مردم و مدافعان سلامت آمدند که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430429
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی