۱
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۹

شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زهک توسط اشرار مسلح

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زهک توسط اشرار مسلح کوردل خبر داد.
شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زهک  توسط اشرار مسلح
به گزارش سفیرشرق؛ سردار  احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سفیر شرق بیان کرد: ساعت ۱۷:۵۵ بعدازظهر امروز ستوانیکم مهدی شهرکی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زهک برای انجام یک ماموریت شناسایی به یکی از جاده های فرعی شهرستان مذکور اعزام که در کمین اشرار مسلح گرفتار می شود.

وی افزود: اشرار مسلح به وسیله کلت کمری اقدام به شلیک چند گلوله به سمت خودروی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زهک می کنند که متاسفانه این مامور وظیفه شناس نیروی انتظامی استان بر اثر اصابت گلوله به سرش به شهادت می رسد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مامور جان بر کف ناجا خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت آغاز شده است که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430572
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی