برگزاری مراسم تجلیل از مدافعان سلامت زهک

7 ارديبهشت 1400 ساعت 17:51

طی مراسمی به مناسبت هفته سلامت، از جمعی از مدافعان سلامت شهرستان زهک تجلیل شد.


مراسم تجلیل از مدافعان سلامت با حضور مسؤولان، پاسداران و بسیجیان شهرستان زهک در سالن همایش اداره ارشاد صبح امروز برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه زهک سرهنگ پاسدار محمدحیدری راد در این مراسم با تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: از همه دست اندرکاران نظام سلامت، که در روزهای سخت با مجاهدت و تلاش های شبانه روزی و با تحمل سختی ها خدمت رسانی می کنند، به نوبه خود سپاسگزاری می کنم و از خداوند متعال توفیقات بیشتر را مسئلت دارم.



وی افزود:با تلاش های بسیجیان در شهرستان ما در موضوع ضدعفونی معابر و کمک مومنانه و مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور اقدامات خوبی انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه زهک تصریح کرد: ان شاءالله در آینده نیز با همکاری و اقدامات عزیزان ما در شبکه بهداشت و درمان و با همکاری نیروهای بسیجی در موارد نظارتی،حمایتی و مراقبتی قدم های مثبتی را برداریم.

وی با یان اینکه انجام کار خیر در راه خدا در ماه مبارک رمضان از تقوای بیشتری برخوردار است چراکه این ماه برتر خدا، ماه همدردی، انفاق، بخشش و کار نیک است؛ خاطر نشان کرد: از تمامی عزیزان خواستاریم در بحث اطعام نیازمندان و حامی در بخش ها و پایگاه ها و ادارات یاری دهنده خانواده‌های گرفتار باشید.

فرماندار شهرستان زهک اربابی در ادامه ضمن تشکر از نیروهای بسیجی و شبکه بهداشت و درمان و تمام عزیزانی که همه ی توان و تلاش خود را برای کمک به بیماران کرونایی کرده تاکید کرد: مدافعین سلامت برای مبارزه با ویروس کرونا جان خود را به خطر می اندازند تا جان انسان ها را نجات دهند و این بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است؛ رعایت نکات بهداشتی و مقررات و پروتکل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک نشان از اهتمام و همکاری ویژه مردم بوده است.

وی افزود: برای پیشگیری و کنترل بیماری باید عموم شهروندان با رعایت دقیق نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی  به کادر درمانی و پزشکی شهرستان کمک کنند که  وظیفه‌ای ملی و انسانی است.

در ادامه دکتر رفیق دوست مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن تشکر از مدافعان سلامت این شهرستان؛ گزارشی از عملکرد شهرستان در دوره شیوع بیماری کرونا ارائه نمودند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از جمعی از مدافعان سلامت شهرستان زهک تجلیل شد.



انتهای پیام/


کد مطلب: 430570

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/report/430570/برگزاری-مراسم-تجلیل-مدافعان-سلامت-زهک

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir