دیدار با امام جمعه زهک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

6 ارديبهشت 1400 ساعت 14:48

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، جمعی از کارکنان و پرسنل سپاه ناحیه زهک و آموزش و پرورش با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.


به گزارش سفیرشرق؛ صبح امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زهک، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پاسداران این ناحیه، جمعی از کارکنان و پرسنل آموزش و پرورش با حجه الاسلام و المسلمین مجید پورانداندخت امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه شهرستان زهک حجت الاسلام و المسلمین مجیدپوراندخت ضمن تبریک هفته ی عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری بیان کرد: هردو نهاد ما، سپاه و آموزش وپرورش در راستای حفظ و پاسداری از ارزش های نظام قدم بر می دارند؛ هدف در هرگروه هدف مقدسی است.

وی ضمن اینکه هفته عقیدتی سیاسی، فرصت مناسبی است تا اندیشه‌های ناب جمهوری اسلامی از جمله شهید مطهری در جامعه تبیین شود تصریح کرد: شهید مطهری اگر در بین اینهمه استاد و عالم معروف و ماندگار شد، می شود گفت دو عامل است که باعث می شود انسان الگو شود، خیلی افراد بوده اند عالم بوده اند ولی الگو نشده اند، خیلی از افراد بوده اند پایدار بوده اند ولی ماندگار نشده اند چه عاملی باعث شد شهید مطهری ماندگار شود؟

وی تصریح کرد: دو عاملی که بر بحث جاودانگی انسان تاثیر می گذارند اولی خودسازی و تهذیب نفس انسان را بزرگ می کند؛ امثالی مثل شهیدمطهری و حاج قاسم اول خودشان را اصلاح کردند؛ دومین عامل اطاعت از ولی است؛ این دو عامل باعث می شود انسان در دنیا و در اخرت سعادتمند شود؛ راه رسیدن به سعادت و شهادت همین دوعامل است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 430569

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/report/430569/دیدار-امام-جمعه-زهک-مناسبت-هفته-عقیدتی-سیاسی

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir