۰
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۱

رزمایش کمک مومنانه در زهک برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه زهک گفت: رزمایش کمک مومنانه در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک به اقشار نیازمند و مستضعف در شهرستان زهک آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
رزمایش کمک مومنانه در زهک برگزار شد
به گزارش سفیرشرق رزمایش کمک مومنانه با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان زهک، فرمانده سپاه ناحیه زهک، ریش سفیدان و معتمدین و جمعی از مسئولین در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.



سرهنگ پاسدار محمدحیدری راد، فرمانده سپاه ناحیه زهک در گفت و گو با خبرنگار سفیرشرق بیان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک‌های مؤمنانه، رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه شهرستان زهک در ماه مبارک رمضان؛ با پیگیری هایی سپاه ناحیه زهک و با پشتیبانی هایی که  سپاه استان بویژه جهادسازندگی در خصوص این شهرستان داشتند تعداد 500بسته معیشتی تقریبا به مبلغ ۶۰۰۰۰۰هزارتومان به این شهرستان واگذار شد که جهت توزیع در بین نیازمندان به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهرستان زهک اهداشد.



وی از توزیع بسته های معیشتی دیگر تا پایان ماه رمضان در دو مرحله دیگر رزمایش کمک مومنانه خبر داد و  افزود: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به بیمارانی که در قرنطینه هستند با همکاری شبکه بهداشت و درمان کمک خواهیم کرد و همچنین زندانیانی که توسط دادستان محترم معرفی می شود جز جامعه هدف ما هستند.

فرمانده سپاه ناحیه زهک تصریح کرد: دو برنامه ی دیگر با همکاری کمیته امداد در دستور کار قرار دارد که ان شاءالله با پخت و توزیع غذا در بین نیازمندان و با شناسایی یتیمان در کمیته امداد و بهزیستی هر پایگاه سرپرستی یک یتیم را برعهده خواهد گرفت.

امام جمعه شهرستان در ادامه رزمایش بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) وقتی ماه رمضان می رسد خدا دستور می دهد  درهای بهشت باز شود و درهای جهنم هم بسته می شود و شیاطین هم در غل و زنجیر قرار می گیرند و آن چیزی که دست و پای شیطان را در می بندد اعمال ما هستند.



وی خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای کمک به دیگران و توجه به خلق خدا است؛خداوند می فرماید یک ماه روزه گرفتید قبولی روزه این است که پایان ماه کفاره ی روزه بدهید یعنی همان زکات فطره را بدهید؛ نگاه و توجه به دیگران برای خداوند مهم است؛ یکی از کارهای خیر در این ماه همین توجه به دیگران است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430567
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی