۱
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۳

در نهمین روز از ایام الله دهه فجر مراسم محوری جشن انقلاب برگزار شد

در نهمین روز از ایام الله دهه فجر مراسم محوری جشن انقلاب در مصلی الغدیر شهرستان زهک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در نهمین روز از ایام الله دهه فجر مراسم محوری جشن انقلاب برگزار شد
به گزارش سفیرشرق: در نهمین روز از ایام الله دهه فجر مراسم محوری جشن انقلاب در مصلی الغدیر شهرستان زهک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور باشکوه مسئولین و مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد.

درابتدای مراسم پس از قرائت آیات قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران حجت‌الاسلام والمسلمین پوراندخت امام جمعه شهرستان زهک با عرض خیر مقدم به مهمانان و حاضران در مراسم گفت: جشن انقلاب برای زنده نگه داشتن نام ویاد امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی در سرتاسر کشور برگزار می شود.همه ی ما مدیون رشادت ها و ایثار شهدای انقلاب هستیم لذا باید  امروز قدردان این عزیزان باشیم.

امام جمعه زهک با اشاره بر پیروزی امام (ره) بر حکومت شاهنشاهی به کمک مردم گفت: حضرت امام فرمود این نهضت ،نهضت مردم است و مردم توانستند با خود آگاهی به این پیروزی برسند.

 ایشان در پایان سخنان خود از حضور مردم و مسئولین دراین مراسم تقدیر و تشکر کرد.
 
در ادامه مهندس اربابی فرماندار شهرستان زهک گفت: انقلاب اسلامی  باعث شد تا مردم از زیر بار ظلم و ستم نجات پیدا کنند و مردم توانستند با رهبری امام خمینی( ره) حکومت استبدادی  شاه را سرنگون کنند.

فرماندار زهک در سخنان خود به برکات انقلاب اسلامی در کشور از جمله مناطق مرزی علی الخصوص شهرستان زهک اشاره کرد و گفت: همه ما امروز می بینیم که نظام جمهوری اسلامی ایران چه پیشرفت های بزرگی داشته و اگر امروز ما در امنیت کامل زندگی میکنم و از نعمت برق ، آب، راه ، جاده و... برخورداریم به برکت خون شهدا و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری است.

 اربابی گفت: در ایام دهه فجر پروژه های خیلی خوبی در شهرستان زهک در جهت اشتغال و آبادانی شهر و روستاها به بهره‌برداری رسید و پروژه‌های هم در دست اجرا است که انشاءالله تا پایان دولت افتتاح خواهد شد .

فرماندار زهک با اشاره به پروژه گاز رسانی و آسفالت و تعمیر جاده زهک به زابل گفت: ٤ کیلومتر ازاین جاده آسفالت و تعمیر شده و بقیه مسیر هم در دست اقدام است، پروژه گاز رسانی هم درحال انجام می باشد.
 
اربابی درپایان سخنان خود با تشکر از نمایندگان مردم سیستان درمجلس شورا اسلامی جهت همکاری و کسب اعتبارات گفت: موضوع مهم انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری را پیش رو داریم که همه باید تلاش کنیم تا مانند سال های قبل انتخاباتی بامشارکت بالا را داشته باشیم .

درادامه برنامه حجت الاسلام عزیزی امام جمعه شهرستان زابل سخنرانی کرد و گفت:  امام خمینی(ره)  به ایران و مردم آن عزت آبرو و قدرت بخشید و امروز ما می‌بینیم که در منطقه و جهان ایران اسلامی از چه اقتدار و صلابتی برخوردار است.

امام جمعه زابل با اشاره به استبداد و ظلم آمریکا در کشورهای اروپایی و آسیایی گفت: آمریکایی‌ها نمی‌خواهند قدرت و آزادی و سرافرازی ایران اسلامی را ببینند و می خواهند ایران مستعمره آنها باشد که این آرزوی آنها به گور رفته و خواهد رفت.

در پایان این برنامه مسئولین شهرستان زهک به همراه امام جمعه،  فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی بر مزار شهدای گمنام شهرستان حاضر شدند و با ذکر فاتحه یاد ونام شهدا را گرامی داشتند و از نمایشگاه چهل و دومین عید انقلاب که به همت سپاه شهرستان زهک در پارک ساحلی فجر  برگزار شده بود بازدید کردند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430557
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی