۱
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۹

برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در سه نقطه زهک

به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم جشن و گرامی داشت مقام زن (مادر) در 3نقطه از شهرستان زهک برگزار گردید.
برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در سه نقطه  زهک
به گزارش سفیر شرق؛ بمناسبت میلاد باسعادت یگانه دخت نبی اکرم بانو فاطمه زهرا (س) جشن هایی به همت سپاه ناحیه زهک، بسیج خواهران کوثر و حضرت زینب در ۳نقطه از شهرستان زهک با حضور مسئولین، مادران شهدا و بانوان این شهرستان امروز برگزار شد.



این جشن با تلاوت سوره مبارک کوثر آغاز و بعد از آن سرود ملی کشورعزیزمان ایران پخش و طنین انداز شد و در ادامه برنامه های متنوعی چون مولود خوانی ،شعر خوانی، اجرای موسیقی و تئاتر طنز، سرودهای هماهنگ و مذهبی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی توسط بانوان اجراء شد در انتها برندگان مسابقات مورد تشویق قرار گرفتند و به قید قرعه از اسامی و القاب حضرت فاطمه(س) و از همسران شهدا و بانوان فعال شهرستان قدردانی و لوح یادبود اهدا شد.




فرمانده سپاه ناحیه زهک سرهنگ پاسدار محمدحیدری راد در این مراسم بیان کرد: در اسلام بود که به شخصیت زن ارزش گذاشته شد، لذا خواهران ما باید الگویشان حضرت فاطمه الزهرا(س) و حضرت زینب(س) باشد، با توجه به ایامی که داریم یادی کنیم از بنیان گذار انقلاب اسلامی و فرزند حضرت زهرا(س) حضرت امام ره با سه خصلت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند اولین خداباوری و توکل به خدا بود دومین خصلت خودباوری و باور داشت که اسلام را می تواند به پیروزی برساند خصلت سوم مردم داری و با همکاری مردم توانست انقلاب را به پیروزی برساند و رهبر انقلاب چندین سال است که این کشتی انقلاب را هدایت می کند.


ایشان ضمن تقدیر و تشکر از بانوان برگزار کننده افزود: ان شاءالله که بتوانیم پیرو خوبی برای ولایت باشیم و مادران و خواهران الگویشان حضرت فاطمه باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان زهک در حاشیه برنامه در گفت و گو با خبرنگار سفیرشرق اظهارداشت: امروز به خاطر بانوی دو عالم جشن گرفته ایم، بانویی که همتا ندارد، بانویی که در تمام هستی به عظمت و شکوه او  در هر دو عالم پیدا نمی شود ؛ درست است که امام نبود  اما بر تمام امامان ولایت داشت، وقتی حضرت نبی اکرم(ص) با آن همه عظمت که تمام ائمه ی اطهار(ع) در مقابلش سر تعظیم فرود می آوردند، در مقابل حضرت فاطمه(س) سر خم می کند و بر دست او بوسه می زند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه(س) مقامی بسیار ارزشمند نزد خداوند دارد؛ این بانوی بزرگ را وسیله ی حوائج دنیوی و اخروی بدانید؛ تمام معصومین مقابلش خاضع و خاشع  هستند؛ هر دل شکسته و نیازمندی  امامی را صدا بزند و از او کمک بخواهد آن امام لبیک می گوید اما اگر کسی حضرت فاطمه را صدا بزند، همه ی معصومین و امامان لبیک می گویند.

در ادامه فرمانده بسیج خواهران حضرت زینب (س) در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: الگوگیری از شخصیت این بانوی مکرم اسلام بدون شک اصلاح‌کننده سبک زندگی همه ما خواهد بود و مسیر و راهی روشن را برایمان ترسیم خواهد کرد و چشم‌ها را پاک می‌کند و زنگار گناه را از قلب‌ها می‌زداید.

وی افزود: بسیاری از مشکلات و معضلات خانواده‌های امروزی نشان از فقدان الگویی مناسب است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430553
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی