۱
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۲

زنگ انقلاب در زهک نواخته شد

زنگ انقلاب امروز همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر به شکل نمادین در دبستان شاهد زهک نواخته شد.
زنگ انقلاب در زهک نواخته شد
مراسم محوری ۱۲بهمن ماه و نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر باحضور امام جمعه، فرماندار،مدیر آموزش و پرورش ،روسای ادارات و فرهنگیان در محل مدرسه شاهد پسرانه شهرستان زهک برگزار شد.

ابتدا مراسم با قرائت چندآیه از کلام الله مجید آغاز گردید و در ادامه هماهنگ باسراسر نقاط ایران عزیز گلبانگ انقلاب رأس ساعت معین با حضور مسئولان شهرستان نواخته شد.

گنجعلی مدیرآموزش و پرورش شهرستان ضمن خیر مقدم خاطر نشان کردند که انقلاب اسلامی ایران ،تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان آزادیخواهی و استقلال طلبی را در گوش جهانیان طنین انداز کرد که الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم گردیده است که توانسته ایدئولوژی استقلال طلبی و آزادیخواهی خودرا در سراسر منطقه و حتی دنیا تسری بخشد و هم چنین به معلمان و دانش آموزان اعلام کرد ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) باشیم.

اربابی فرماندار شهرستان یاد خاطره حضرت امام را که با بینش بزرگ خود در مقابل حکومت ظلم ستم شاهی انقلاب کردند  و هم چنین یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند و درادامه افزودند به برکت انقلاب اسلامی هر کدام از روسای جمهور دنیا که سخنرانی می کنند همیشه نام ایران در سخنرانی آن ها می درخشد.

پوراندخت امام جمعه معزز شهرستان ضمن تشکر اجرای مراسم محوری آغاز دهه فجر که یاد و خاطر انقلاب اسلامی را زنده کرد توضیحاتی را درباره ورود امام به ایران ارائه نمودند.

در پایان از تمامی افرادی که در اجرای مراسم همکاری کردند تشکر بعمل آمد و در ضمن به دانش آموزانی که دربرنامه اجرا داشتند اهدایای داده شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430550
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی