۰
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۲

حل مشکلات مردم ربطی به تحریم ندارد/مشکل صف ها را که نباید بایدن حل کند

خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زهک به امامت حجت الاسلام و المسلمین پوراندخت در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.
حل مشکلات مردم ربطی به تحریم ندارد/مشکل صف ها را که نباید بایدن حل کند
به گزارش سفیرشرق؛ حجت‌الاسلام پوراندخت امام جمعه شهرستان زهک ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: امروز عملکرد و رفتار مقام معظم رهبری در کشورهای غیر از ایران چقدر طرفدار دارد چون حرف و کارش برای خداست و خود آگاه است ما باید به این آگاهی برسیم.

وی افزود: متاسفانه بعضی از افراد در کشور ما هستند که هنوز در همان جهالت هستند این افراد غرب زده و هنوز خودشان و ظرفیتشان را نشناختند توان و نیروی کار و منابعی که ما در جامعه داریم را نشناخته‌اند هنوز می گویند باید تسلیم آمریکا و متحدان آن شویم که مشکلات ما با تسلیم شدن و گوش کردن حرف آنها حل می‌شود این افراد اگر نمی دانند جهالت است و اگر می دانند حماقت است جامعه ما و مردم جامعه ما هنوز غم از دست دادن سردار سلیمانی و سرداران عزیز ما را فراموش نکرده اند که بعضی ها حرف از مذاکره می‌زند، مذاکره با چه کسی؟ با آمریکا و جو‌بایدن، این شخص کیست؟

امام جمعه زهک گفت: جو بایدن کسی است که در دوره اوباما معاون اول او بود کسی بود که داعش را ساخت و هدفشان این بود که عراق و سوریه را تجزیه کند و فقط دنبال منافع خودشان بودند بایدن پدرخوانده داعش است بایدن یک روز بعد از تحلیف انفجارها ی را در بغداد شروع کرد و  انسان‌های بی‌گناهی را کشت، بایدن دوباره می‌خواهد داعش را زنده کند.

وی به موضوع شلیک موشک از عراق به ریاض پایتخت عربستان اشاره کرد و ادامه داد: شلیک موشک از عراق به ریاض دو پیامد مهم دارد، اولاً کار خود عربستان است یعنی خود زنی انجام می دهد و می گذارد به حساب جنبش انصارالله چون جنبش انصارالله جنبش مردمی است و از سوی آمریکا یک گروه تروریستی خوانده شده به زودی از لیست تروریستی بیرون می‌آید و می‌خواهند را اوضاع را متشنج کنند و نگذارند که از لیست خارج شود.

پوراندخت اظهارداشت: دوما انصارالله اعلام کرد کار ما نیست دز ادامه گروهی از نیروهای مقاومت عراقی گفتند شلیک موشک کار ما بود این یعنی اینکه عربستان و تمام سران دولت‌های متحد منطقه با آمریکا که می‌خواهند به نیروهای مقاومت ضربه بزنند حواسشان جمع باشد که به قول رهبر معظم انقلاب دوران بزن دررو تمام شده و پیام شان این است که اگر آمریکا و متحدانش در منطقه بخواهند خراب کاری کنند از این به بعد نوع سلاح فرق کرده و پیشرفته تر شده و اثرات مخرب تری برای انها خواهد داشت و به عربستان هم  پیام می دهند دست و پایش را جمع کند که در منطقه و امور آنها دخالت نکند.

وی در ادامه به مشکلات منطقه و بخصوص شهرستان زهک اشاره کرد و تاکید کرد: بعضی مواقع عدم نظارت و مدیریت باعث می‌شود مردم اذیت شوند از جمله موضوع نفت وگاز که هنوز مردم ما در منطقه سیستان مشکل دارند؛ موضوع را پیگیری کردیم می‌گویند ماشین‌های حمل سوخت قراردادشان تمام شده است تا زمانی که قرارداد تمدید و تنظیم شد زمان میبرد و این مشکلات پیش آمد.

امام جمعه زهک گفت: آقای مسئول قرار داد قبل از اینکه تمام شود باید تنظیم مجددشود، چرا می‌گذاریم در این فصل سرما مردم اذیت شود اینکه دیگر ربطی به تحریم ندارد مدیریت می‌خواهد؛ مگر ما در نفت و گاز و سیلندر هم تحریمیم؟تشکیل صف‌های طولانی برای توزیع سیلندر گاز به چه علت به وجود می‌آیند؟مشکل صف ها را که نباید بایدن رفع کند حل این مشکل دست خود ماست؛ آقای مسئول آیا شما به عنوان یک مسئول مثل مردم زندگی کرده اید مثل مردم با کمبود سوخت مواجه هستید یا بهترین وسایل را دارید و زندگی میکنید.مردم ولی نعمت ما هستند.

وی باخطاب قراردادن مسئولین گفت: برای مردم کار کنید مردم ما برای رفع مشکلشان در سازمان، ارگان یا اداره معطل هستند چون می‌گویند حل مشکل شما کار ما نیست مردم باید دور ادارات بچرخند، یک مدیریت واحد باید باشد تا سازمان‌ها و ادارات وظیفه ی خودشان را به خوبی انجام دهند.

وی در ادامه به موضوع فاضلاب کشی کوچه ها و خیابان های شهر زهک اشاره کرد و گفت ؛ وقتی اداره آب و فاضلاب اقداماتی را انجام می‌دهد برای رفت امد و..  برای مردم مشکلاتی پیش می‌آید،کوچه‌ها و خیابان‌ها به هم ریخته می‌شود و ادارت حل مشکل مردم را می اندازند گردن یکدیگر؛ تقصیر مردم چیست ؟درخواست ما از مسئولین این است که اگر مشکلی رسانه‌ای می‌شود این ضعف ما مسئولین است این را بگذارید به حساب اینکه ما کار نکردیم اگر اقدامی می خواهید انجام دهید مردم را از قبل توجیه کنید تا مردم به جان هم ‌نیفتند کارباید در سریعترین زمان حل شود.

امام جمعه زهک ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می‌گوید در بحث پوشاک چراما مشکل داریم؟ این یعنی اینکه مسئول ما در همین اندازه توانایی داشته و کار کرده،وقتی اسم تهرانی‌مقدم شنیده می‌شود مردم به یاد موشکی می‌افتند که می‌خواهد قلب اسرائیل را هدف گیرد؛ اما وقتی اسم یک مسئول کم کاری شنیده می‌شود مردم بیاد پوشک می‌افتنداین یک ننگ است برای مسئول، مسئولین ما مشکلات مردم را در بازار و ارگانها حل کنند این چند ماهی که از عمر دولت مانده شما مسئول هستید کار کنید این زمان برای شما یک فرصت است قدر بدانید.

وی با استناد به سخن شهید بهشتی که فرمود ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت گفت: آقای مسئول این حقوق را برای خودت حلال کن وقتی برای مردم کار نکنی و حقوق بگیری این حقوق برای تو و خانواده حرام است و نسل تو یک نسل حرام خوار ی می شود؛ برای مردم کار کنید با این دید کارکنید که امروز شاید آخرین روزعمر شما و روز کاری شما باشد و شما فردای قیامت باید جواب دهید. دو دستی به صندلی چسبیده اید و ترس از این دارید که دولت بعدی ما را به کار می‌گیرد یا نه اینجا هستیم یا نیستیم...

وی در ادامه تصریح کرد: مسئولین عزیز شما فردای قیامت باید جواب پیغمبر، ائمه، خدا ،امام ، شهدا ،مردم،  زن و بچه خودتان را بدهید، گاهی مواقع مردم برای انجام کاری دوتا سه ساعت در اداره ای منتظر می‌مانند و کسی نیست که کار آنها را انجام بدهد و می گویند مسئول نیست.

امام جمعه زهک خطاب به فرماندار زهک خاطر نشان کرد: از مسئول اجرایی شهر جناب آقای فرماندارتشکر می‌کنیم واز ایشان می خواهیم برای انجام امور شهر و رفع مشکلات مردم وقت بیشتری بگذارند؛ فاضلاب شهری اگر می‌خواهد اجرا شود اولاً باید اجرای آن دقیق کارشناسی و بررسی شود ودرست کار کنند  مشکلاتی پیش نیاید و ناقص نباشد دوما چون کلی هزینه می‌شود باید دقیق انجام شود در سریع‌ترین زمان این طرح با هماهنگی بین دستگاه‌ها انجام شود تا مردم بهتر از این خدمات بهره مند شود.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 430548
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی