۰
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۵

برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی در زهک

مراسم گرامیداشت سالگرد سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج قاسم میرحسینی با حضور اقشار مختلف مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل مزار حاج قاسم میرحسینی برگزار شد.
برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی  در زهک
به گزارش سفیرشرق؛ مراسم بزرگداشت شهادت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی در مزار شهیدان میرحسینی شهر جزینک شهرستان زهک صبح امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی،  خانواده های معظم شهدا و با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.



جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج علیرضا کیخا در این مراسم بیان کرد: اگر امام در وصیت نامه خود تاکید کرد که نهضت امام حسین رو پاس بداریم برای اینکه ما از مکتب امام حسین(ع) درس بگیریم؛ کربلا خلاصه ی تمام تاریخ هست همه اتفاقات عالم در کربلا یک جا اتفاق می افتد؛ تمام انبیا و امامان تلاش کردند تا حکومت دینی تشکیل بدهند.

وی افزود: حلقه ی مفقوده ی این اتفاق امت است امت اگر پای ولی نباشد جامعه به منسوخ می رود؛ امام (ره) چه نسلی تربیت کرد امام امت تربیت کرد امام سلیمانی تربیت کرد؛ این نسل همان نسلی هست که امام حسین منتظرش بود.


علیرضا کیخا تاکید کرد: بدانیم کجا ایستاده ایم و میراث دار چه نسلی هستیم؛ نخواهیم گذاشت این حرارتی گه از شهادت سلیمانی در دلمان ایجاد شد خاموش شود؛ زندگینامه شهیدمیرحسینی را بخوانیم تاریخ ما شهید میرحسینی هست؛ توصیه ی امام به جوانان نگذارید بغض و کینه ی انقلابی در وجودتان خاموش شود؛ ما بغض و کینه ی امریکا را در دل پرورش میدهیم.

در ادامه ی مراسم مسئولین با ذكر فاتحه، مزار سردار شهيد حاج قاسم ميرحسيني جانشين لشكر 41 ثارالله را غبار روبي و عطر افشاني كردند.



انتهای پیام/
کد مطلب: 430546
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی