۰
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۴

جلسه کمیته حمایتی و پشتیبانی طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در زهک برگزار شد

طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس و با افزایش رعایت و نظارت دستورالعمل‌های بهداشتی، در شهرستان زهک انجام می‌گردد.
جلسه کمیته حمایتی و پشتیبانی طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در زهک برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری سفیرشرق؛ صبح امروز جلسه کمیته ی حمایتی و پشتیبانی طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زهک، ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و سپاه ناحیه این شهرستان با دستور کار مبارزه با ویروس کرونا در محل شبکه بهداشت جزینک برگزار شد.


ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک دکتر رفیق دوست در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از علت‌های افزایش بیماران مبتلا به کرونا نبود توان رعایت قرنطینه در خانواده‌ها است، بیان کرد: یکی از اهداف مهم ما در طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی موضوعات مراقبتی و مدیریت و کنترل بیماری کووید ۱۹ می باشد، منطقه ی جزینک یکی از مناطقی در شهرستان زهک می باشد که بیشترین آمار کرونا را دارد و آمار مبتلایان رو به رشد است، ان شاءالله با همکاری بسیج و سپاه و دیگر نهادها به بهبودی کامل مبتلایان به این ویروس پرداخته خواهد شد.

در ادامه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زهک سرهنگ پاسدار سهرابی بیان کرد: یکی از اهداف سپاه در راستای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نقش حمایتی و پشتیبانی می باشد که تمام تلاش ما بر این هست که سبدهای معیشتی جمع آوری و با رعایت اخلاق و حفظ کرامت انسانی به مبتلایان و اسیب دیدگان ویروس کرونا اهدا گردد.



وی افزود: از ابتدای طرح تاکنون با همکاری شبکه بهداشت زهک چندین جلسه و برنامه گرفته شده و امروز نیز جلسه و برنامه هایی در بخش جزینک برگزار گردید و در آخر به ده خانوار گرفتار و اسیب دیده از ویروس کرونا با حضور نماینده ای از سپاه و شبکه بهداشت این شهرستان سبدهای معیشتی، هرکدام به مبلغ ۳۰۰۰۰۰هزارتومان اهداگردید.

جانشین سپاه ناحیه زهک با بیان اینکه این طرح به نام شهید سلیمانی از طرف بسیج مستضعفین نام گذاری شده است، گفت: همه ما به یاد داریم که در تمام عرصه ها و بحران ها از اول انقلاب تا به امروز هرجایی که با نگاه بسیج همگانی پای کار آمده ایم و بسیج هدایت گر و پشتیبان موضوع بوده است بحران را مدیریت کرده و به نتیجه مطلوبی رسیده ایم.

وی بیان کرد: سپاه و بسیج در اجرای این طرح در کمیته پنجگانه نقش حمایتی و وظیفه آن پشتیبانی از اقدام تیم مراقبتی است و لذا همچون سرباز در خدمت اقدامات شبکه بهداشت و درمان می باشد.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 430520
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی