انهدام باند سرقت تجهیزات طرح ملی آب رسانی به دشت سیستان/کشف ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه

26 آبان 1399 ساعت 20:06

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زهک، اعضای باند ۴ نفره سرقت تجهیزات طرح ملی آب رسانی به دشت سیستان با ۵ میلیارد ریال اقلام مسروقه به دام افتادند.


سردار " احمد طاهری " فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با سفیر شرق، بیان کرد: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر سرقت لوله و اتصالات صنعتی از طرح بزرگ و ملی آب رسانی به اراضی کشاورزی دشت سیستان که باعث بروز نارضایتی برای کشاورزان این منطقه شده بود، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان زهک قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی موفق شدند فردی مالخر را که اقدام به خرید لوله و تجهیزات مسروقه این طرح می کرد، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او تعداد زیادی اقلام مسروقه را شامل انواع شیر فلکه، لوله و اتصالات صنعتی آب به ارزش پنج میلیارد ریال، کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با دستگیری فرد مالخر ۳ سارق اصلی این پرونده که به وسیله یک دستگاه وانت پیکان اقدام به سرقت این تجهیزات می کردند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تحقیقات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شدند خاطر نشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با سارقان محکم و سخت خواهد بود و شهروندان در صورت مشاهده تردد هرگونه موارد مشکوک موضوع را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهی پیام/


کد مطلب: 430513

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/report/430513/انهدام-باند-سرقت-تجهیزات-طرح-ملی-آب-رسانی-دشت-سیستان-کشف-۵-میلیارد-ریال-اموال-مسروقه

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir