۱
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۱
امام جمعه شهرستان زهک؛

امروزه بزرگترین عامل مشکلات،عدم تبعیت از ولی فقیه است/دوای ملت ما همت و تکیه بر توان داخلی است

نماز جمعه شهرستان زهک به امامت حجت الاسلام والمسلمین مجید پوراندخت در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.
امروزه بزرگترین عامل مشکلات،عدم تبعیت از ولی فقیه است/دوای ملت ما همت و تکیه بر توان داخلی است
به گزارش پایگاه خبری سفیرشرق؛ حجت الاسلام و المسلمین مجید پوراندخت امام جمعه شهرستان زهک در خطبه های این هفته در جمع نمازگزاران با بیان مناسبت های هفته جاری گفت: اولین مناسبت، شنبه بیست و چهارم آبان ماه سالروز بزرگداشت آیت الله سیدمحمدحسین طباطبائی مفسرقران و نوینده تفسیر المیزان و همچنین روز کتاب و کتابخوانی اینروز را به تمام عزیزانی که در کتابخانه ها مشغول هستند تبریک عرض نموده، همچنین این روز، روز دیابت است که ضررهای جبران ناپذیری دارد باید دقت شود که این اتفاقات نیفتد و همچنین سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی توسط مجلس خبرگان و سالروز عملیات فتح ۳ در سال ۶۵ که به روح همه شهدا و امام شهدا درود میفرستیم.

وی افزود: یکشنبه بیست و پنجم آبان ماه درگذشت ستارخان سردار ملی در تهران سال ۱۲۹۳ که مقام معظم رهبری می فرماید اینها درکنار غیرتی که داشتند بحث دین مداری شان است که از ستارخان پرسیدند عامل موفقیت شما چیست گفته بودند فتوای علمای نجف در جیب من هست یعنی مرجعیت دینی حرفش برای من سند است امروزه بزرگترین عامل مشکلات، بی توجهی به حرف مرجع هست، بی توجهی به حرف ولی فقیه هست و همچنین در این روز، سالروز عملیات ظفر۳ در سال۶۶ هست.

امام جمعه زهک اظهار داشت: دوشنبه سالروز آزادسازی شهرسوسنگرد در سال۵۹؛ سه شنبه سالروز شهادت شهید مجید و مهدی زین الدین در سردشت؛ چهارشنبه سالروز عملیات ظفر۴ در سال۶۶ و پنج شنبه بیست و نهم آبان ماه سالروز شهادت روحانی ضدصهیونیست شهید عزالدین قسام هست و همچنین عملیات نصر درسال ۶۶ که این روزه و ایام را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: انتخابات در کشور امریکا تمام شد اما قطعا در پسا انتخابات آمریکا اتفاقاتی خواهد افتاد در کشور ما هم تحلیل هایی وجود دارد که این ها باید درست تحلیل و بررسی شود انتخابات آمریکا برگزار شد این انتخابات شکست یک فرد یا جناح نیست بلکه شکست یک نظام سیاسی یا به قول خودشان شکست لیبرال دموکراسی هست.

حجت الاسلام والمسلمین مجیدپوراندخت بیان کرد: نظام و تفکری که در امریکا حکم فرما است برای غرب گرایان این نظام با این انتخابات مفتضح شد نظام و تفکری که معروف به لیبرال است، در این تفکر، اعتقاد به خداضعیف، اخلاق انسانی و معنوی تعطیل، تفکر پوچ گرایی و سودگرایی و فرد و جامعه ندارد و پول مهم هست.

وی تصریح کرد: آنچه که برای ما و ملت ما مهم است اینکه تغییر افراد برای ما تاثیری ندارد، دوای ملت ما همت هست بلای جان ملت ما ترامپ و امثال آن نیست بلای جان ما کاخ نشینی، احتکار، بی عدالتی و تبعیض، وقت نگذاشتن برای مردم، عدم حضور دربین مردم، امتیاز بی مورد به اقوام و اشنایان، انتصاب افراد نالایق است و عمده ترین مشکل عدم تبعیت از ولی فقیه هست.

امام جمعه تاکید کرد: اگر تلاش و همت همانطور که در عرصه دفاعی تلاش می کنند و همین تلاش در بحث اقتصادی هم می بود ما این مشکلات را نداشتیم اگر جلوی احتکار، قاچاق گرفته شود اگر کالاهای اساسی به موقع وارد بازار شود این مشکلات کم می شود این ملت همان ملت هشت دفاع مقدس است مردم ما بصیرتشان بیشتر و فعالیت جوانان مضاعف تر اما چرا وضعیت اقتصادی بدتر شود دلیلش این هست که اقتصاد ما اقتصاد دلارزده است.

وی در این خصوص افرود: درد جامعه ی ما بی توجهی به حرف ولی فقیه هست چطور می شود که در بحث موشک قوی هستیم اما در بحث اقتصادی مشکل داریم؛ چرا ضعف و کم کاریه خودمان را گره به انتخابات آمریکا می زنیم لذا توان خود را برنیروی داخلی بگذاریم و منافع شخصی را کنار بگذاریم و از مردم مشورت گرفته شود.

در آخر حاج اقاپوراندخت خاطر نشان کرد: در بحث ۴۶هزارهکتار آیا از مردم و کشاورزان مشورت گرفته شد؟! اینکه به بعضی از مناطق آب رسیده و بعضی منطق آب نرسیده این یعنی اینکه مشکلاتی دارد، یک جاهایی هم مردم باید همکاری کنند دیروز فرماندهی محترم نیروی انتظامی بیان کردند که کلی از قطعات طرح ۴۶هزارهکتاری را از سارقین گرفته اند باید این فرهنگ جا بیفتد که البته وقتی اشتغال کم شود تولید کم شود، قاچاق زیاد شود و از فرصتی به نام مرز استفاده نشود سرقت زیاد می شود که این ها قسمت عمده اش مربوط به دولت است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430512
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی