۰
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۶

برپایی میز خدمت شورای اسلامی شهر، شهرداری زهک در نمازجمعه

میز خدمت شهرداری زهک به منظور پیگیری و رفع مشکلات و مطالبات مردمی در حوزه شهری، در مصلی الغدیر این شهرستان بر پا شد.
برپایی میز خدمت شورای اسلامی شهر، شهرداری زهک در نمازجمعه
به گزارش پایگاه خبری سفیرشرق در راستای رسیدگی و حل مشکلات شهروندان نمازگزار درحوزه شهری، میز خدمت شهرداری زهک، در محل مصلی الغدیر و پس از نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور شهردار و شورای اسلامی برپا شد.

بر اساس این گزارش، محمدرضا رخشانی فر شهردار و جمعی از شورای اسلامی زهک در دیداری صمیمی با نمازگزاران، سخنان این شهروندان را شنیدن و ضمن ارائه ی راهکارهای لازم، نسبت به  پیگیری و رفع مشکلات و مطالبات آنان دستورات مقتضی را صادر کردند.

شهردار زهک در صحبت با جمعی از نمازگزاران حاضر اظهار داشت: حضور مسئولین در میزهای خدمت در حاشیه ی مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، حاکی از ارتباط عمیق مردم و مسئولان می باشد و شهرداری زهک با برپائی میز خدمت در صدد رفع مشکلات شهروندان و افزایش ارتباط دوسویه ی مردم با شهردار و شورای اسلامی بوده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی برپائی میز خدمت و دیدار چهره به چهره ی مسئولین شهری و استانی را با مردم متدین و انقلابی درنماز جمعه، فرصتی ارزشمند دانست که می تواند در کنار رفع مطالبات مردمی، به جلب رضایت عمومی همشهریان عزیز زهکی منتج شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430511
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی