۰
چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۱

انهدام باند سارقان حرفه ای با ۶ فقره سرقت در زهک

فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: از انهدام باند حرفه ای سارقان مغازه و کشف ۶ فقره سرقت خبر داد.
انهدام باند سارقان حرفه ای با ۶ فقره سرقت در زهک
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ سرهنگ آیت الله قره گوزلو فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زهک
بیان کرد: در پی چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان زهک موضوع به صورت ویژه در دستور کار کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان زهک قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان پلیس در تحقیقات تخصصی با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی پنج عضو یک باند حرفه ای و سابقه دار که اقدام به انجام این سرقت ها می کردند، شدند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: ماموران این پلیس پس از شناسایی مخفیگاه این متهمان در یک عملیات ضربتی هر پنج نفر این باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، یک قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه ، یک قبضه اسلحه شکاری، یک دستگاه شوکر، ۳۵ عدد گوشی تلفن همراه و جک خودرو کشف کردند.

وی ادامه داد: این افراد در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۶ فقره سرقت مغازه در شهرستان زهک  اعتراف کردند که پس از تکمیل تحقیقات و معرفی به مراجع قضایی به زندان معرفی شدند.

سرهنگ آیت الله قره گوزلو خاطر نشان کرد: مالکان واحدهای تولیدی با رعایت نکات پیشگیرانه از جمله مجهز نمودن محل کسب خود به  دزدگیر و دوربین مدار بسته و استفاده از قفل های استاندارد می توانند نقش مهمی در پیشگیری از سرقت ها داشته باشند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430508
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی