۰
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۳

دیدار جمعی از مسئولین زهک با خانواده آزادگان بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

جمعی از مسئولین شهرستان زهک بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با خانواده های آزاده و جانباز «محمدمهران»، «علی سنچولی» و خانواده متوفی آزاده «علیرضاسرگزی» دیدار و گفت‌ وگو کردند.
دیدار جمعی از مسئولین زهک با خانواده آزادگان بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی
به گزارش سفیرشرق؛ فرماندار شهرستان زهک، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس بنیادعلوی این شهرستان به مناسبت ۲۶مردادماه سالروز ورود اسطورهای صبر و استقامت از آزاده و جانباز محمد مهران هشت سال اسارت از روستای حسنخون، آزاده علی سنچولی از روستای سنچولی و خانواده متوفی آزاده علیرضا سرگزی در روستای بدیل از توابع شهرستان زهک با رعایت پروتکل های بهداشتی با اهدای لوح، هدیه و همچنین سبدغذایی دیدار و گفتگو کردند.



اربابی فرماندار شهرستان زهک بیان کرد: ورود آزادگان در ۲۶ مرداد ماه بسیار خجسته و مبارک است و یکی از اتفاقات مهم و برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است به هر نحوی باید این روز مهم را با برپایی مراسم تجلیل، دیدار با آزادگان و رسیدگی به مشکلات آن‌ها ارج نهیم.



وی افزود: اگر صبر، شکیبایی و ارتباط نزدیک شهدا، اسرا و رزمندگان با خداوند نبود، امنیت کنونی در کشور ما حاصل نمی‌شد.

آزاده سرافراز محمد مهران نیز در این جمع صمیمی با بیان خاطره‌های ارزشمندی از دوران اسارت بیان کرد: حال نیز با این سن و سال و بیماری حاضرم جانم را فدای ولایت فقیه کنم با تمام توان باید کنار رهبری بود وی در دشت عباس در تاریخ بیست و دوم فروردین شصت و دو در عملیات والفجر یک به اسارت بعثیون درآمد.

داورنیا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زهک با بیان اینکه آزادگان دوران دفاع مقدس مایه عزت و سربلندی کشورمان هستند، اظهار داشت: آن ها در دوران اسارت متحمل شکنجه های شدید دشمن شدند اما هرگز به خاطر این شکنجه ها به اعتقادات خویش پشت نکردند.

وی تصریح کرد: شهرستان زهک تعداد ۸۳ شهید و ۸۸ جانباز و ۱۳ آزاده تقدیم به نظام و انقلاب نموده است.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران با بیان اینکه دیدار از این انسان های با شهامت کوچکترین کاری است که می توانیم برای آنها انجام دهیم خاطر نشان کرد: باید سرگذشت آنها را الگوی زندگی خویش قرار دهیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430498
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی