فرمانده نیروی انتظامی زهک خبر داد:

دستگیری باند سارقان حرفه ای احشام با ۱۹ فقره سرقت در زهک

22 مرداد 1399 ساعت 16:50

فرمانده انتظامی شهرستان زهک از انهدام باند سارقان حرفه ای احشام و کشف ۱۹ فقره سرقت خبرداد.


به گزارش سفیرشرق؛ سرهنگ آیت الله قره گوزلو فرمانده انتظامی شهرستان زهک در گفت و گو با سفیرشرق بیان کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت احشام بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان پلیس در بررسی های میدانی از صحنه های سرقت و انجام اقدامات تخصصی از دخالت یک سارق سابقه دار و حرفه ای در این سرقت ها به دست آوردند و پس از شناسایی محل سکونت وی نامبرده را با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات غافل گیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی زهک با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از منزل این سارق سابقه دار یک دستگاه تلفن همراه مسروقه را کشف کردند،  اظهار داشت: این متهم حرفه ای در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به ۱۸ فقره سرقت احشام و یک فقره سرقت تلفن همراه با همدستی دو سارق دیگر اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: دو همدست این متهم در یک عملیات غافل گیرانه در یکی از محلات حاشیه شهر زهک دستگیر و پس از انجام تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند. 

سرهنگ قره گوزلو با اشاره به برخورد محکم نیروی انتظامی با سارقان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تردد هر گونه افراد مشکوک در محل سکونتشان،  موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 430497

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/report/430497/دستگیری-باند-سارقان-حرفه-احشام-۱۹-فقره-سرقت-زهک

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir