مسئول جامعه زنان زهک؛

حجاب، مصونیت است نه محدودیت/حجاب بوته ی خوشبوی گل عفاف است

22 تير 1399 ساعت 22:35

محبوبه سیدحسینی گفت: حجاب برتر، به زنان ما عفت، به مردان ما غیرت و به جامعه ما عزت می بخشد.


به گزارش سفیرشرق؛ محبوبه سیدحسینی مسئول جامعه زنان شهرستان زهک ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب بیان کرد؛ دختران و زنان شایسته با آراستن خویش به پوشش اسلامی بزرگترین معلمان اخلاق و پاکی و فضیلتند. آنان که جسم خود را ارزشمندتر از آن می دانند که هر چشمی از آن بهره ببرد، بر مسند والای فضیلت نشسته اند. حجاب، عفاف وشخصیت ومتانت زن را نمودار می کند و او را همچون مرواریدی گرانبها در بر می گیرد.

وی افزود: در وصیت نامه های شهدا مکرر به حجاب و عفاف تاکید شده است پس باید به حجاب و عفاف ارزش گذاشت چون حجاب و چادر خون بهای شهدا است و به سادگی ازکنارش نگذرید؛ دردوران کشف حجاب بسیاری از بانوان که نمی خواستند بدون حجاب خارج شوند، درخانه هاماندند وعده ای فقط شب ها رفت و آمدمی کردند کسانی هم که امکانات بیشتری داشتند فرار را برقرار ترجیح دادند و ترک دیار کردند.

مسئول جامعه زنان زهک اظهار داشت: خواهرم!تقوای الهی شفابخش بیماری های دل است که حجاب های تاریک جان را می درد و لانه های هوس را بر می چیند پس آن را به کام جان خود ریز تا جانت گلستان گل های سلم و طاعت و تسلیم گردد؛ پای بندی بانوان به حجاب آنان را در رسیدن به مدارج عالی معنوی کمک میکند و از سقوط به پرتگاه هایی که درسر راه آنان قرار دارد مانع می شود؛ البته حجاب زن به چادر منحصر نمی شود ولی چادر بهترین و برترین حجاب ونشانه ملی ماست و هیچ منافاتی بافعالیت های زنان مسلمان در مسائل اجتماعی و فرهنگی ندارد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند: خواهران ما در حالی که چادر خود را محکم برگرفته اند و خود را همچون حضرت فاطمه (س) و زینب(س) حفظ می کنند هدف دار در جامعه حاضر شده اند تصریح کرد: حجاب، دختران جوان و نوجوان را از طمع شکارچیان هوس حفظ می کند و آنان را در رسیدن به قله ی رفیع نیکبختی یاری می بخشد. دنیا در برابر گرفتن حجاب از زن، چیزی که سعادت و خوشبختی او را تآمین کند، به وی نداده است. دامن پاک حجاب از پلیدی ها پیراسته است.

محبوبه سید حسینی با بیان فعالیت های بسیج جامعه زنان شهرستان زهک خاطر نشان کرد: با توجه به ویروس منحوس کرونا که امسال گریبان گیر همه مردم شده است برنامه های بسیج خواهران که هر سال در هفته حجاب و عفاف بویژه مراسم محوری این هفته گردهمایی حجاب و عفاف پررنگ بود امسال با جلساتی که از قبل برنامه ریزی شد؛ برنامه های هفته عفاف و حجاب در زهک در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از قبیل: تولیدکلیپ درخصوص حجاب و عفاف، نشر تولیدات متنی و تصویری در فضای مجازی با هشتگ های مرتبط به حجاب و عفاف، کلاس های مجازی و...انجام گرفت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 430482

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/report/430482/حجاب-مصونیت-نه-محدودیت-بوته-ی-خوشبوی-گل-عفاف

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir