۰
جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۵
امام جمعه شهرستان زهک؛

حادثه 12 تیرماه برگی سیاه از جنایات ضد بشری آمریكا است/برجام یک عبرتی برای تاریخ است

نماز جمعه شهرستان زهک به امامت حجت الاسلام و المسلمین حسن خدری در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.
حادثه 12 تیرماه برگی سیاه از جنایات ضد بشری آمریكا است/برجام یک عبرتی برای تاریخ است
به گزارش سفیرشرق؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن خدری امام جمعه زهک در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: امروز جمعه ششم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، الحمدالله بعد از پیروزی انقلاب با توجه به اینکه منطقه، در بعضی جاها خواستگاه مواد و هم محل عبور مواد مخدر از این منطقه بود الحمدالله با هر دو مورد مبارزه شد در این ارتباط عزیزانمان جانفشانی کردند تا جامعه سالم بماند یا د و خاطره ی آن عزیزان را گرامی می داریم. همچنین ششم تیرماه سالروز ترور نافرجام حضرت اقا درسال ۶۰ که اتفاق افتاد.

وی افزود: هفتم تیرماه انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲تن از یاران بزرگوار که جا دارد یاد و خاطره تمامی آن شهدا خصوصا سیدالشهدای منطقه سیستان که جزء حزب جمهوری اسلامی را گرامی می داریم این روز را به عنوان قوه قضاییه نامگذاری کردند و از زحماتی هم که در این روزها انجام می دهند با تمام نامهربانی ها و شایعه پراکنی ها که به هیچکدام از آن ها توجه نمی کنند و به دنبال اجرای عدالت علوی هستند برای انها ارزوی توفیق می کنیم.

امام جمعه زهک اظهار داشت: یازدهم تیرماه چهارشنبه شهادت شهید محراب ایت الله صدوقی در سال۶۱ یاد و خاطره ی این شهید بزرگوار را گرامی میداریم.

وی ادامه داد: دوازدهم تیرماه اقدام جنایتكارانه آمریكا در حمله به هواپیمای مسافری ایران؛ حقوق بشر امریکا این است که هواپیمای مسافربری در روز روشن مورد حمله قرار می گیرد و جنایتی انجام می دهد که در طول تاریخ باید گفته شود که نسل های آینده بدانند و بفهمند که جنگ ما با آمریکا جنگ مادیات نیست آمریکا با اصل جمهوری اسلامی مشکل دارد با اسلام مشکل دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن خذری گفت: تیرماه حوادث تلخی را برای ما داشته است مهم ترین مسئله ای که به کشور آمریکا باید توجه داشت هم حقوق بشری که آمریکا در درون کشور خودش هم نسبت به جهان هم نسبت به ایران اسلامی یعنی سه حقوق بشر امریکایی را باید توجه کرد نسبت به کشور خودش اگر به تاریخ امریکا نگاه کنیم برای اینکه خود را ابر قدرت معرفی کند ده ها میلیون یا صدها میلیون رنگین پوست را از کشتار گرفته تا پخش بیماری ها قتل عام کرد؛ برای اینکه بخواهد یک غده ی سرطانی حاکمیت پیدا کند و یک رژیم جعلی سرپا بایستد و رژیم صهیونستی بوجود آید چقد از مسلمانان را آواره کرد اینها را باید بیان کرد که امریکا به هیچکس رحم نمی کند و کاری جز جنایت انجام نداده است.

وی تصریح کرد: آنچه که امروز باید توجه داشته در ارتباط با بحث برجام، تعهداتی که داد و انجام نداد؛ بحث برجام یک عبرتی برای تاریخ است؛ دشمن دشمن است و هیچوقت دوستی نخواهد کرد؛ آقایانی که آنهمه حضرت آقا فرمودند گره نزنید همه مشکلات مملکت را به بحث برجام ۷سال همه مشکلات مملکت را به برجام گره زدند حال باید پاسخگو باشند و امروز ثابت کردند طرف دوم سکه ی آمریکا هستند.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص استفاده و بهره وری از مصرف آب و برق با توجه به اینکه تابستان، تابستان گرمی هست و طبق آماری که عزیزان دادند خیلی باید مراقبت کرد ساعت هایی را انتخاب کنند که همه بتوانند بهره مند شوند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430475
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی