۰
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۴

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در زهک برگزار شد

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در زهک برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری سفیرشرق؛ مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و قیام ۱۵ خردادماه امروز سه شنبه با حضور مسئولین و قشرهای مختلف مردم زهک در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.

 در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک سرهنگ جواد رضایی بیان کرد: گرامی می داریم یاد و خاطره شهدایی که برای انقلاب جانشان را فداکردند گرامی می داریم یاد و خاطره امام بزرگوار امامی که امتی و انقلابی را به پیروزی رساند که دوباره باعث شان و منزلت اسلام شد و آرزوی صحت و سلامتی برای رهبر معظم که انقلاب رهبری که به فرموده ی امام راحل (ره) هیچکس به جز ایشان لیاقت رهبری این انقلاب و جهان اسلام را ندارد و این افتخاری برای جهان اسلام است.



وی افزود: همه می دانند در دنیا هر کشوری با دیدگاه ها و اصول خاص خودش ایجاد شده و اداره می شود  و هرحکومت و هردولتی یک نوع رهبری را دنبال می کند اما در مقایسه باهم شما هیچ کجا رهبری را ندارید که اعتقاد کامل به مردم خودش داشته باشد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب ما وضعیت به این شکل است که زمانی که انقلاب ما به پیروزی رسید نوع نگاه به مردم و نوع حکومت فرق دارد با همه جا فرقی داشت و همه ی دنیا نسبت به کشور ما دیدگاه خاص دارند.

جواد رضایی تصریح کرد: در گذشته وقتی حکومت شاهنشاهی بود وقتی وضعیت را نگاه می کنیم به عنوان کشوری که تحت سلطه بود شناخته میشد در تمام سطوح اداری بیگانگان دخالت می کردند اما امروز درفضای مجازی طوری وانمود می شود که انگار در آن دوران پیشرفت و ابادانی بوده است درحالیکه اینطور نبوده است و باید تمام‌اتفاقات ان زمان برای نسل جوان بازگو شود.

وی اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب تصادفی نیست حضرت امام اعتقاد به مردم و اراده الهی این ها باعث پیروزی انقلاب می شود دانشمندان و سیاستمدان کشورهای خارجی گفتند تنها انقلابی در آن که اراده ی سیاسی مردم حاکم شد و به عنوان اسطوره است انقلاب اسلامی ایران است حضرت امام با ان شرایط با اراده الهی و اراده ی مردم به پیروزی رساند.

فرمانده سپاه زهک خاطر نشان کرد: در وصیت نامه های تمامی شهدا نوشته شده پیرو ولایت فقیه باشید امروز تمامی کسانی که در این مسیر هستند چیزی جز این نمی خواهند امام هیچوقت جدا از مردم زندگی نکرد بعد از امام با تدبیر امام راحل رهبری انقلاب با همان دیدگاه، علم، روحیات و اعتقادات به دست حضرت امام خامنه ای رسید حضرت اقا همان روحیات امام راحل سازش ناپذیری با دشمن، حمایت از مسلمان، استکبار ستیزی، خدامحوری را دارند.

فرماندار زهک غلامرضا اربابی بدر این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام و تسلیت رحلت جانسوز بنیان گذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) بیان کرد:  خصایل امام راحل از جمله استبداد ستیزی و مردمی بودن و... را از دستاوردهای مهم انقلاب یاد کردند و از همه خواستند تا تداوم بخش راه ایشان باشند.

انتهای خبر/


 
کد مطلب: 430462
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی