۱
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱
جانشین سپاه ناحیه زهک خبر داد؛

مراسم کلنگ زنی 47 پروژه محرومیت زدایی در زهک برگزار شد

جانشین سپاه ناحیه زهک خبر داد: در راستای محرومیت زدایی، ۴۷پروژه محرومیت زدایی به همت سپاه ناحیه زهک کلنگ زنی شد.
مراسم کلنگ زنی 47 پروژه محرومیت زدایی در زهک برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری سفیرشرق؛ مراسم کلنگ زنی ۴۷ پروژه محرومیت زدایی در روستای صفدر میربیک شهرستان زهک با حضور جانشین و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه شهرستان زهک، رئیس جهاد کشاورزی و شورای روستای صفدر میربیک، جمعی از بسیجیان و اهالی روستا به همت سپاه ناحیه شهرستان زهک صبح امروز برگزار شد.


در این آئین جانشین سپاه ناحیه زهک سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی بیان کرد: سپاه با توجه به امکانات و با توجه به اخلاص نیروهای بسیجی مومن، انقلابی و فی سبیل الله که در همه ی عرصه ها دارد امروز با وضعیت ویروس ملموس کرونا همه در جریان هستند که این حرکت های مومنانه سرمنشاء آن از طریق سپاه پاسداران و نهادهای بسیجی و با دستور حضرت آقا و با توجه به اینکه همه کشورها با ویروس کرونا دست به گریبان هستند علی الخصوص ایران اسلامی که همه باهم فکری، تفکر و همبستگی و اقدامات جهادگونه و فداکارانه همانند دوران دفاع مقدس بتوانیم از این‌مشکل عبور کنیم.


وی افزود: امروز سپاه پاسداران با وظیفه ی بسیار سنگینی در بحث محرومیت زدایی و اهداف والا به حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته که توسط عزیزان ما در ۸ سال دفاع مقدس و امروز در عرصه های سخت خونشان بر زمین ریخته شد وظیفه ی ما هم‌ نسبت به قبل سنگین تر خواهد شد.

غلامعلی سهرابی تصریح کرد: سپاه این حرکت جهادی و انقلابی را شروع کرده و تمامی عزیزان پاسدار و بسیجی و در عرصه های سخت و نرم وارد شدند و وظیفه ی شرعی و انقلابی خود را برای حفظ نظام و دستاوردهای نظام انجام دادند حرکت جهادی جوانان ما امروز انتقام سخت است.

وی ضمن تشکر از مسئول جهاد سازندگی سپاه ناحیه زهک و همکاری تمامی دستگاه ها خاطر نشان کرد: 47 پروژه ساخت سرویس های بهداشتی با اعتباری بالغ بر 190 میلیون تومان هزینه شده، تمام تلاش شده از امکانات و تمامی بسیجیان برای ساخت این پروژه ها استفاده شود و ان شاءالله در آینده ۲۰۰ پروژه در دستور کار است.

در ادامه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه زهک مصطفی کوچکزائی ضمن اهمیت جهاد، بسیج و سازندگی اظهارداشت: بحث محرومیت زدایی از ابتدای انقلاب تاکنون با سپاه پاسداران بوده است، بحث سرویس های بهداشتی و بهداشت امروز بسیار مهم است اینقدر مهم که جهانی شده است شیعه و سنی فرقی ندارد باید بر همه احداث شود یکی از برکات انقلاب این است که نگاه به مذهب نمی کند همه یکسان هستند همه حق دارند از برکات انقلاب اسلامی و ایران اسلامی استفاده کنند و از همه خواستاریم در این طرح یاری رسان باشند تا این طرح به خوبی اجرا شود.


انتهای پیام/
 
کد مطلب: 430446
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی