۰
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۶

‍ دیدار امام جمعه و جمعی از مسئولین زهک با فرمانده پادگان شهید کیخا ارتش زابل

امام‌جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان زهک و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل با فرمانده پادگان شهید عباس کیخا ارتش زابل صبح امروز دیدار کردند.
‍ دیدار امام جمعه و جمعی از مسئولین زهک با فرمانده پادگان شهید کیخا ارتش زابل
به گزارش پایگاه خبری سفیرشرق؛ امام‌جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان زهک و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل با فرمانده پادگان شهید عباس کیخا ارتش زابل جهت عرض تسلیت در پی شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی در سانحه ناو کنارک صبح امروز دیدار کردند.

امام جمعه زهک حجت الاسلام و المسلمین حسن خدری ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) و شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی در سانحه ناو کنارک بیان کرد: این بزرگواران سربلند و سرافراز از ابتدا جایگاه ولایتمداری و عزتمندی خود را نشان دادند شهید چمران در اوایل انقلاب که مردم از بدنه ارتش شناخت نداشتند با روحیات معنوی که در شهید چمران بود، ایستاد و ارتش را به همگان معرفی کرد و از روزی که شما بزرگواران این لباس را برتن کرده اید خودتان را برای هرگونه اتفاقی آماده کرده و همواره روحیه شهادت طلبی را حفظ کرده اید.

وی با بیان اینکه هر آنچه داریم از جانفشانی ها و اقتدار نیروهای مسلح است و اقتدار نیروهای مسلح مانع تعرض دشمنان می‌شود تصریح کرد: اگر امام علی(ع) به شهادت رسید به دلیل عدم همراهی افرادی که خود را پیروان آن امام می دانستند بود امروز سربازان گمنام امام زمان(عج) این اقتدار را به ولی فقیه داده اند مجموعه ی عزیزانی که پشت رهبری حرکت می کنند زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) هستند امام عصر معصومیت دارد ولی اقتدار را باید یاران و شیعیان بدهند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430444
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی