۰
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۸
فرمانده سپاه ناحیه زهک خبرداد؛

رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۰۰۰بسته ی معیشتی در سپاه ناحیه زهک آغاز شد

رزمایش همدلی در کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا در شهرستان زهک درپی فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اجرای طرح کمک مومنانه در سپاه ناحیه این شهرستان آغاز شده است.
رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۰۰۰بسته ی معیشتی در سپاه ناحیه زهک آغاز شد
به گزارش سفیرشرق؛ در حاشیه این مراسم سرهنگ جوادرضایی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زهک در گفت و گو با خبرنگار سفیرشرق، بیان کرد: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری رزمایش همدلی تحت عنوان کمک مومنانه در شهرستان زهک با توزیع ۱۰۰۰بسته ی معیشتی معادل ۳میلیون ریال در ماه مبارک رمضان در این شهرستان ظهر امروز آغاز شد.


وی با اشاره به این که با شیوع بیماری در سطح کشور و قرنطینه انجام شده برخی اقشار آسیب دیده اند تصریح کرد: در راستای اجرایی شدن رزمایش کمک مومنانه، اولویت این رزمایش با خانواده هایی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند یا فاقد شناسنامه می باشند یا خانواده هایی که مشکل معیشتی یا به خاطر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند.


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زهک با بیان اینکه افراد نیازمند و واجد شرایط از قبل شناسایی شده اند خاطر نشان کرد: بسته های معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه از طریق حوزه ها و پایگاه های مقاومت و روحانیون مساجد تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430435
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی